Turint omenyje, kokios sunkios yra ličio jonų baterijos, ir koks svarbus svoris yra superautomobiliams, tas 1 000 km įveikiamas atstumas atrodo tiesiog nereikalingas. Dvigubai mažesnė baterija leistų sumažinti „Roadster“ svorį. Bet, žinoma, „Roadster“ turėtų būti „Tesla“ pasididžiavimas, todėl didžiuotis bus bandoma viskuo.
Kada? „Roadster“ gamyba buvo nustumta į 2023 metus – pirmieji „Roadster“ gamyklą paliks 3 metais vėliau nei buvo planuota. Juokingiausia tai, kad per tuos 3 metus konkurentų rinkoje neatsirado. Kiti elektriniai superautomobiliai nėra tokie greiti arba tokie pigūs. Ir 2023 metais, tikėtina, „Roadster“ būtų vienintelis savo rinkos segmento atstovas.
Nemažai žmonių jau rezervavo savo „Roadster“, palikdami 50-250 tūkstančių dolerių depozitus. Automobilio programa buvo ne kartą atidėta, E.Muskui kartojant, kad „Cybertruck“ pikapas markei yra kur kas svarbesnis modelis. Tiesą sakant, prie „Roadster“ planų atsirado nuviliantis žodis „jeigu“.
„Roadster“ bus gaminamas tik jei 2022-ieji bus geri metai „Tesla“ bendrovei. 2021-ieji buvo nelengvi dėl lustų krizės ir kitų tiekimo grandinės sutrikimų. Jei 2022 metai nebus geresni, „Tesla“ negalės plėsti modelių gamos tokiais automobiliais, kurių nelaiko prioritetu. „Roadster“ nėra prioritetas.
„Tesla Roadster“ yra tas mistinis popierinis automobilis, kuris neegzistuoja, bet yra nuolat giriamas kaip greičiausias ir įspūdingiausias. Jo tiesiog nėra, bet jei įsigysite „SpaceX“ papildomos įrangos paketą, jūsų „Roadster“ turės šalto oro purkštukus, pagerinančius įsibėgėjimą ir galbūt net leidžiančius trumpam pakilti. „Roadster“ dar nevažiuoja, bet jis ketina nušluoti benzininių superautomobilių rinką. „Tesla“ nežino, kada gamins „Roadster“ ir nelaiko jo prioritetu, bet depozitus ir užsakymus rinko. Tiesą sakant, ir dabar galite užsisakyti šį automobilį – 5 tūkstančiai šiandien, 45 tūkstančiai per 10 dienų ir likę, kai automobilis bus gaminamas. Pala, ne – jei bus gaminamas.