Būtent Kiniją pasirinko „Lexus“ savo atnaujinto kompaktiško hibrido pristatymui. Kol kas apie šį automobilį informacijos nėra daug, tačiau lapkričio 21-ąją japonai turėtų išsamiai pristatyti visas naujoves.
Kol kas pastebima tik nauja išorės apdaila – CT200h gavo „Lexus“ gamos automobiliuose matytas priekines groteles, atnaujintus priekinį bei galinį buferius, naujo dizaino ratlankius. Pastarieji savo išvaizda šiek tiek primena „Lexus LFA“ superautomobilio ratus.
„Lexus“ tiki, kad atnaujintas kompaktiškas „premium“ klasės hečbekas leis lengviau konkuruoti su vokiškais varžovais – 1 serijos BMW, „Audi A3“ ir kitais panašiais automobiliais.
Tačiau visi puikiai supranta, kas iš tiesų neleidžia japonams varžytis šioje klasėje. Tai – akivaizdus platesnės variklių gamos trūkumas. Mat, pirmieji CT200h buvo gaminami tik su hibridiniais agregatais: 1,8 litro benzininiu varikliu ir elektros motoru.
134 AG, 207 Nm ir vidutinės 4,1 l/100 km degalų sąnaudos – parametrai su kuriais šiais laikais nustebinti nepavyks. Visgi, tikimybės, kad variklių gama bus padidinta, praktiškai nėra. Ar tai reiškia, kad atnaujintas CT200h ir vėl užims tik mažą savo segmento dalį?