Dabar, praėjus keturiems metams, pristatomas ženkliai patobulintas „Juke-R": naujosios kartos „Juke-R 2.0" pasirodo su įkūnytomis naujausio „Juke" modelio ypatybėmis, dar galingesnis ir išraiškingesnio dizaino.
„Juke-R 2.0" pasaulinė premjera įvyko birželio 25 d. kasmetiniame kultiniame Gudvudo greičio festivalyje, „Nissan" stende ir iki renginio pabaigos buvo eksponuojamas superautomobilių aptvare.
Gudvudo lankytojai kartu su įspūdingą renginį stebinčiais televizijos žiūrovais tapo festivalio metu vyksiančio „Juke-R 2.0" kilimo įkalne trasoje liudytojais. Už jo vairo sėdo „Nissan GT Academy" nugalėtojas ir „LM P1" pilotas Jannas Mardenboroughas.
„Juke-R 2.0" sukurtas 2014 m. pasirodžiusio atnaujinto „Nissan Juke" pagrindu. Jis išsiskiria keliais reikšmingais dizaino ir techniniais patobulinimais. Be to, „Juke-R 2.0" patyrė dar vieną „testosterono injekciją" iš „GT-R" – dabar jis išvysto 600 AG galią. Kaip ir anksčiau, padengtas sportiniam automobiliui derančia „R" matine juoda spalva, „Juke-R 2.0" tapo tvirtesnis, išraiškingesnis ir galingesnis už savo pirmtaką.
„Nissan Europe" rinkodaros komunikacijų generalinis direktorius Garethas Dunsmore'as pabrėžė: „„Juke-R" tapo legendiniu crossover tipo superautomobiliu. Praėjusiais metais pasirodžius atnaujintam „Juke" modeliui, buvo natūraliai nuspręsta patobulinti ir „Juke-R", suteikiant jam daugiau galios ir dar labiau padailinant jo išvaizdą. „Juke-R 2.0" – idealus crossover, perėmęs geriausius „Nissan" genus: inovacinius mūsų crossover modelių sprendimus ir fantastišką „GT-R" superautomobilio variklį."