Atnaujintas „Citroën C3 Aircross“ siunčia žinutę komfortą ir praktiškumą vertinantiems vairuotojams

Prancūzijos automobilių gamintoja „Citroën“ atnaujino vieną populiariausių savo modelių „C3 Aircross“. Nuo debiuto 2017 metų pabaigoje jau 330 tūkst. vienetų tiražu pagamintas konkurencingo mažųjų SUV automobilių segmento atstovas pasižymi tvirtumu, erdvumu. Atnaujintas modelis praktiškas, universalus, jame pritaikytos skaitmeninės technologijos, o salonas erdvus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Citroën C3 Aircross“
„Citroën C3 Aircross“ / „Citroën“ nuotr.

Dėmesys keleivių komfortui, interjerui

Nors automobilių formos vis žemėja ir panašėja į sedanus, atnaujintas „C3 Aircross“ pasižymi SUV dizainu – kompaktiškas, bet didelio tūrio kėbulas, užtikrinta stovėsena kelyje su padidinta prošvaisa ir plačiais ratais. Taip pat buvo peržiūrėta atnaujinto modelio individualizavimo galimybių programa – dabar galima rinktis iš 70 eksterjero derinių.

Naujojo „C3 Aircross“ interjeras dar komfortiškesnis dėl „Citroën Advanced Comfort®“ programos sprendimų, naudojamų aukštesnio segmento modelyje „C5 Aircross“. Be pakabos nustatymų, užtikrinančių itin sklandų važiavimą, „C3 Aircross“ iš didesniojo brolio perėmė ypač patogias „Advanced Comfort“ sėdynes.

Pasirinkus „Urban Blue“, „Metropolitan Graphite“ ir „Hype Grey“ interjero apdailas, sėdynės „Advanced Comfort“ gerina keleivių komfortą ir patogumą. Pavyzdžiui, papildomas 15 mm storio standžiųjų putų užpildo sluoksnis, primenantis lovos čiužinio efektą, juntamas vos įsėdus į automobilį. Sėdėti patogiau ir dėl stipresnės nugaros atramos, platesnės sėdynės.

Komfortas ilgose kelionėse ir atsparumas dėvėjimuisi užtikrinamas pasitelkus didelio tankio apmušalų ir standesnio putų užpildo sluoksnio kombinaciją centrinėse sėdynių dalyse, turinčiose aktyviausią kontaktą su sėdinčiais.

Daugiau universalumo

Dėl kompaktiško 4,16 metro kėbulo ilgio, didelės erdvės jame ir praktiškų transformacijos galimybių atnaujintas „C3 Aircross“ gerokai išsiskiria savo segmente. Daug erdvės suteikta sėdintiems gale (kojoms ir galvų lygyje), automobilis skirtingoms situacijoms pritaikomas dėl 150 mm atstumu stumdomos galinės dviejų nepriklausomų dalių sėdynės ir plokščiai sulankstomos priekinės keleivio sėdynės.

Tai suteikia galimybę gabenti 2,4 metro ilgio krovinius, pavyzdžiui, baldus ar sporto įrangą. Be to, bagažinės tūris gali būti didinamas nuo 410 iki 520 litrų paslinkus galinę sėdynę pirmyn ir iki 1289 litrų – ją visiškai nulenkus.

„Citroën“ nuotr./„Citroën C3 Aircross“
„Citroën“ nuotr./„Citroën C3 Aircross“

Automobilio interjeras yra šviesus, tai lemia didelio ploto langai ir panoraminis stiklinis stoglangis.

„C3 Aircross“ dar funkcionalesnis tapo ir dėl centrinės konsolės, galinėje dalyje turinčios didelę, slankiojančiu užraktu uždaromą daiktų dėtuvę, kurią gali pasiekti tiek priekyje, tiek gale sėdintys žmonės. Daiktadėžės ir smulkmenoms pasidėti skirtos erdvės (tarp jų – mažas dėklas priešais priekinį keleivį, galinės sėdynės atloše paslėptame ranktūryje sumontuoti puodelių laikikliai, kišenės priekinių sėdynių nugarėlėse ir gausybę erdvės centrinės konsolės apačioje) išdėstytos visame automobilyje ir yra pasiekiamos visiems keleiviams.

Tinkamas įvairioms sąlygoms

Kasdienį patogumą bei saugumą užtikrina technologijų paketas. Automobilyje yra 9 colių įstrižainės, aukštesnio grafikos lygio jutiklinis ekranas, kuriame – „Citroën Connect Nav“ navigacijos įranga bei „Mirror Screen“ funkcija, palaikančia „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ programėles. Be to, išmanųjį telefoną galima įkrauti belaidžiu būdu.

„Citroën“ nuotr./„Citroën C3 Aircross“
„Citroën“ nuotr./„Citroën C3 Aircross“

„C3 Aircross“ saugumo technologijos apima spalvotą projekcinį ekraną (vairuotojo akių lygyje pateikiama naudinga informacija), greičio ribojimo ženklų atpažinimo ir rekomendacijos funkcijas, aktyviąją avarinio stabdymo bei automatinę tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimo sistemas.

Tarp kitos mažajame krosoveryje sumontuotos pagalbinės įrangos – bekontaktis raktas ir mygtuku aktyvuojamas užvedimas, parkavimo pagalbos sistema ir atbulinio vaizdo kamera, centriniame ekrane rodanti už automobilio esantį vaizdą.

„Citroën“ nuotr./„Citroën C3 Aircross“
„Citroën“ nuotr./„Citroën C3 Aircross“

SUV modelio prigimtį ir poreikį be pastangų įveikti įvairios dangos kelio atkarpas atliepia sukibimo parinkčių sistema „Grip Control®“ su nusileidimo nuo kalno pagalbos funkcija. Ji suteikia galimybę priderinti priekinės varomosios ašies sukibimą pagal dangos paviršių bei išlaikyti tolygų greitį leidžiantis nuo kalvų stačiuose nuolydžiuose.

Atnaujintas „C3 Aircross“ siūlomas su benzininiais bei dyzeliniais 110–130 AG galios varikliais, kurie derinami su 6 laipsnių mechaninėmis ir automatinėmis pavarų dėžėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs