Debiutuojantis naujos kartos „Discovery Sport“ išsiskiria ypač plačiomis vidaus erdvės konfigūracijų galimybėmis ir nepriekaištinga išvaizda, kuri gali net apgauti tuos, kurie nežino tikrųjų šio modelio gebėjimų bekelėje.
Stilistiškai „Discovery Sport“ nutolo nuo savo pirmtako ir priartėjo prie su niekuo nesupainiojamos naujos kartos „Land Rover“ šeimos narių išvaizdos. Elegantiška, kiek agresyvoka priekinė dalis, išskirtinio dizaino priekiniai LED žibintai, grakščios šoninės linijos ir ramus automobilio galas, be jokių nereikalingų detalių. Dabar „Discovery Sport“ yra veržlesnis, našesnis, technologiškai pažangesnis ir praktiškesnis nei iki šiol, o jo viduje esantys atradėjai gali jaustis dar saugiau ir patogiau, kad ir kokios būtų aplinkybės.
Neįtikėtinai universalus. Erdvus, dar patogesnis ir tylesnis. Atnaujinto „Discovery Sport“ interjeras su 5+2 sėdynių konfigūracija praturtintas visiškai nauja pramogų ir informacijos platforma, kurios valdymui sukurta virtuali aplinka nenusileidžia prabangiausiems modeliams. „Discovery Sport“ siūlo net 24 skirtingas sėdynių konfigūracijas.
„Discovery Sport“ visada buvo tikra „Land Rover“ pardavimų žvaigždė, o pastaruosius trejus metus įsitvirtino labiausiai perkamų koncerno modelių sąrašo viršūnėje. Iki dabar iš viso parduota apie pusė milijono šio modelio automobilių. „Discovery Sport“ laimėjo daugybę specializuotų leidinių apdovanojimų ir tapo bilietu į „Land Rover“ pasaulį daugybei jaunų žmonių, ieškančių naujų patirčių“, – pažymėjo „Jaguar Land Rover“ pardavimų vadovas Felixas Brautigamas.
„Discovery Sport“ turės tris koncernui įprastus komplektacijos lygius – S, SE ir HSE bei vieną ypatingą – „R-Dynamic“, adrenaliną mėgstantiems didesnėmis dozėmis.
Naujosios kartos „Discovery Sport“ sukurtas naudojant naująją koncerno platformą PTA, pirmą kartą panaudotą projektuojant naujos kartos „Evoque“. Platforma ne tik universalesnė taikant įvairias važiuoklės konfigūracijas, bet ir leidžia montuoti įvairesnes jėgaines. Tarp jų – naujoji „mild-hybrid“ hibridinė jėgainė, kurią sudaro įprastas vidaus degimo variklis ir 48 voltų elektrinis starteris-generatorius, mintantis kinetine stabdymo energija.
Tokia hibridinė jėgainė gali būti montuojama su bet kuriuo keturių cilindrų „Ingenium“ serijos varikliu – benzininiu ar dyzeliniu.
Įsitaisius automobilio viduje ir patyrinėjus naująją „Touch Pro“ skaitmeninę informacijos ir pramogų sistemą bei palietus „premium“ segmentui būdingas paviršių medžiagas, nebelieka abejonių dėl „Discovery Sport“ interjero praktiškumo ir įrengimo kokybės.
Kaip ir naujasis „Evoque“, „Discovery Sport“ gaus du ypač patogius elektroninius pagalbininkus – išmanųjį galinio vaizdo veidrodį, kuris gali transliuoti plataus kampo vaizdą iš galinės vaizdo kameros bei „Ground View“ technologiją, leidžiančią pamatyti tai, kas yra važiavimo trajektorijoje po variklio gaubtu.
Tiems, kurie mėgsta ištrūkti į gamtą ir mesti kelią dėl bekelės, „Discovery Sport“ siūlo garsiąją koncerno „Terrain Response 2“ visų varančiųjų ratų sistemą, pritaikytą skirtingoms važiavimo sąlygoms ir automatiškai reguliuojančią variklio trauką, priklausomai nuo kelio ar bekelės dangos. Kompaktiškas visureigis pajėgus įveikti 60 centimetrų gylio brastą ir tempti iki 2,5 tonos svorio priekabą.
„Discovery Sport“ keleivių patogumui – patogios smulkesnių daiktų dėtuvės visose sėdynių eilėse, o ilgesnę kelionę užtikrins 20 proc. didesnės talpos degalų bakas (65 litrų).
Pirmieji „Discovery Sport“ Lietuvą pasieks šį rudenį.