Pagrindiniai IS atnaujinimai – mechaninė automobilio dalis ir dizainas. Tai, kad gamintojai atnaujina automobilių dizainą jau niekam nėra naujiena. Kartais automobilių atnaujinimai (angl. – facelift) būna tikrąja to žodžio prasme niekiniai, kai atnaujinama tik išorė. Kam įdomus toks feisliftas?
Tačiau IS atnaujinimas nėra niekinis. Nors IS ir toliau bus varomi tų pačių variklių, dėl šių atnaujinimų hibridinis automobilio variantas važiuoja geriau, o kitas – taip pat gerai kaip ir anksčiau.
Į priekį automobilį gena dviejų litrų benzininis variklis su turbokompresoriumi ir 2,5 litro darbo tūrio benzininis agregatas, suporuotas su elektriniu varikliu.
Po atnaujinimo lygiai tas pats – nesukurta naujų variklių ir neatsisakyta dabartinių, tačiau patobulinti keli automobilio mazgai, leidžiantys automobilį valdyti geriau.
Visgi, kas išliko nepakeista, tai „Toyota“ e-CVT dėžė, kitaip žinoma variatoriaus pavadinimu. Tikėtis, kad tokio tipo pavarų dėžės vieną dieną išnyks iš inžinierių planų yra ganėtinai naivu. Kodėl? Tai yra bene pigiausia dėžė.
Pigiausia šiuo atveju neabejotinai yra ir prasčiausia. Viską, ką gero gali siūlyti automobilis, jo variklis ir kiti mazgai, tiesiog „nužudo“ variatorius.
Pavyzdžiui – „IS 300h“ varianto (2,5 litro variklis su elektros motoru) dinamika yra ganėtinai daug žadanti. Daugiau nei dvi tonas sveriantis sedanas iki 100 km/val įsibėgės kiek daugiau nei per 8 sekundes. Tačiau bėgėsis taip, kad daugiau to niekada nenorėsite pakartoti – ausys dėl variatoriaus keliamo triukšmo užguls per pirmąsias sekundes.
Visiškai kitoks įspūdis agresyviai vairuojant „IS 200t“ variantą (2 litrų benzinu varomas variklis su turbokompresoriumi). Čia, kur variklis suporuotas su „normalia“ pavarų dėže – pagreitėjimas itin malonus ir tai norėsite pakartoti dar ir dar kartą.
Tačiau vėlgi – ne viskas pasaulyje matuojama sekundėmis iki 100 kilometrų per valandą ir, apskritai, galia. Daug šiandien reiškia važiavimo komfortas, triukšmo izoliacija, valdymo savybės – šiose trijose vietose „IS“ neabejotinai rikiuojasi tarp geriausių sedanų.
Na, o kokie tie malonūs pakeitimai, padarę važiavimą su IS dar geresniu? Pirmasis, pasijautęs iš karto vos pajudėjus automobiliu – itin geras automobilio valdymas. Toks įspūdis, kad pasukus vairą vos milimetrą sukasi ir jo ratai – ir visa tai jaučiasi labai gerai.
„Lexus“ atstovai teigia, kad toks rezultatas pasiektas pradėjus montuoti naujus vairo mechanizmo elementus ir taip pat patobulinus priekinę važiuoklę.
Ir viskas. Daugiau reikšmingų pakeitimų IS nesulaukė. Na, išskyrus padidėjusias automobilio priekines groteles, šiek tiek pakeistus užpakalinius LED žibintus ir naują multimedijos ekraną, kuris gali būti didesnis nei 10 colių.
Žinoma, toks ekranas galės puikuotis jūsų „Lexus“ tik tada, kai jį rinksitės aukštesnės komplektacijos.
Bandytų modelių techninės specifikacijos:
Variklio tipas | Hibridinis IS 300h | Benzininis su turbokompresoriumi IS 200t |
Variklio tūris, cm3 | 2494 | 1998 |
Galia, kW/aps.min | 133/6000 | 180/5800 |
Sukimo momentas, nM/aps.min | 221/4200–5400 | 350/1650–4400 |
Svoris, kg | 2130 | 2125 |
Bagažinės talpa, l | 450 | 480 |
Degalų bako talpa, l | 66 | -/- |
Ilgis, plotis, aukštis, mm | 4680/2027/1430 | -/- |
Maksimalus greitis, km/val | 200 | 230 |
Pagreitėjimas 0–100 km/val, s | 8,3 | 7,0 |
Varantieji ratai | Užpakaliniai | -/- |
Stabdžių tipas priekinių ir galinių | Ventiliuojami diskiniai | -/- |
Vidutinės degalų sąnaudos | 4,3 | 7,0 |
Išmetamų teršalų kiekis / CO2 g/km | 97 | 162 |
Bazinė automobilio kaina Lietuvoje, Eur | 39 140 | 38 380 |