Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atnaujintas „Lexus IS“ – minimalūs pakeitimai padarė automobilį geriau valdomu

„Lexus“ jau įrodė, kad sugeba kurti ne tik šaldytuvo baltumo hibridus, tačiau ir malonumą vairuoti suteikiančias mašinas. Viena tokių, su kuria „Lexus“ supažindino Italijoje – atnaujintas prabangusis sedanas „Lexus IS“.
Atnaujintas „Lexus IS“ automobilis
Atnaujintas „Lexus IS“ automobilis / Dainiaus Cuberos / 15min nuotr.

Pagrindiniai IS atnaujinimai – mechaninė automobilio dalis ir dizainas. Tai, kad gamintojai atnaujina automobilių dizainą jau niekam nėra naujiena. Kartais automobilių atnaujinimai (angl. – facelift) būna tikrąja to žodžio prasme niekiniai, kai atnaujinama tik išorė. Kam įdomus toks feisliftas?

Tačiau IS atnaujinimas nėra niekinis. Nors IS ir toliau bus varomi tų pačių variklių, dėl šių atnaujinimų hibridinis automobilio variantas važiuoja geriau, o kitas – taip pat gerai kaip ir anksčiau.

Į priekį automobilį gena dviejų litrų benzininis variklis su turbokompresoriumi ir 2,5 litro darbo tūrio benzininis agregatas, suporuotas su elektriniu varikliu.

VIDEO: Atnaujintas „Lexus IS 300h“ sužavės mėgstančius riedėti tyliai

Po atnaujinimo lygiai tas pats – nesukurta naujų variklių ir neatsisakyta dabartinių, tačiau patobulinti keli automobilio mazgai, leidžiantys automobilį valdyti geriau.

Visgi, kas išliko nepakeista, tai „Toyota“ e-CVT dėžė, kitaip žinoma variatoriaus pavadinimu. Tikėtis, kad tokio tipo pavarų dėžės vieną dieną išnyks iš inžinierių planų yra ganėtinai naivu. Kodėl? Tai yra bene pigiausia dėžė.

Pigiausia šiuo atveju neabejotinai yra ir prasčiausia. Viską, ką gero gali siūlyti automobilis, jo variklis ir kiti mazgai, tiesiog „nužudo“ variatorius.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./Atnaujintas „Lexus IS“ automobilis
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./Atnaujintas „Lexus IS“ automobilis

Pavyzdžiui – „IS 300h“ varianto (2,5 litro variklis su elektros motoru) dinamika yra ganėtinai daug žadanti. Daugiau nei dvi tonas sveriantis sedanas iki 100 km/val įsibėgės kiek daugiau nei per 8 sekundes. Tačiau bėgėsis taip, kad daugiau to niekada nenorėsite pakartoti – ausys dėl variatoriaus keliamo triukšmo užguls per pirmąsias sekundes.

Visiškai kitoks įspūdis agresyviai vairuojant „IS 200t“ variantą (2 litrų benzinu varomas variklis su turbokompresoriumi). Čia, kur variklis suporuotas su „normalia“ pavarų dėže – pagreitėjimas itin malonus ir tai norėsite pakartoti dar ir dar kartą.

Tačiau vėlgi – ne viskas pasaulyje matuojama sekundėmis iki 100 kilometrų per valandą ir, apskritai, galia. Daug šiandien reiškia važiavimo komfortas, triukšmo izoliacija, valdymo savybės – šiose trijose vietose „IS“ neabejotinai rikiuojasi tarp geriausių sedanų.

Na, o kokie tie malonūs pakeitimai, padarę važiavimą su IS dar geresniu? Pirmasis, pasijautęs iš karto vos pajudėjus automobiliu – itin geras automobilio valdymas. Toks įspūdis, kad pasukus vairą vos milimetrą sukasi ir jo ratai – ir visa tai jaučiasi labai gerai.

„Lexus“ atstovai teigia, kad toks rezultatas pasiektas pradėjus montuoti naujus vairo mechanizmo elementus ir taip pat patobulinus priekinę važiuoklę.

Ir viskas. Daugiau reikšmingų pakeitimų IS nesulaukė. Na, išskyrus padidėjusias automobilio priekines groteles, šiek tiek pakeistus užpakalinius LED žibintus ir naują multimedijos ekraną, kuris gali būti didesnis nei 10 colių.

Žinoma, toks ekranas galės puikuotis jūsų „Lexus“ tik tada, kai jį rinksitės aukštesnės komplektacijos.

Bandytų modelių techninės specifikacijos:

Variklio tipas Hibridinis IS 300h Benzininis su turbokompresoriumi IS 200t
Variklio tūris, cm3 2494 1998
Galia, kW/aps.min 133/6000 180/5800
Sukimo momentas, nM/aps.min 221/4200–5400 350/1650–4400
Svoris, kg 2130 2125
Bagažinės talpa, l 450 480
Degalų bako talpa, l 66 -/-
Ilgis, plotis, aukštis, mm 4680/2027/1430 -/-
Maksimalus greitis, km/val 200 230
Pagreitėjimas 0–100 km/val, s 8,3 7,0
Varantieji ratai Užpakaliniai -/-
Stabdžių tipas priekinių ir galinių Ventiliuojami diskiniai -/-
Vidutinės degalų sąnaudos 4,3 7,0
Išmetamų teršalų kiekis / CO2 g/km 97 162
Bazinė automobilio kaina Lietuvoje, Eur 39 140 38 380

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?