Gamintojas „Nissan“ į Ženevos automobilių parodą atgabeno ne tik greičiausiam pasaulio automobiliui „Bugatti Veyron Super Sport“ į kaulus duodantį „Nissant GT-R Nismo“, bet ir kur kas žemiškesnį modelį – „Juke“.
Pristatytas „Juke“ – gerokai atnaujintas. Automobilio priekį papuošė naujesni LED žibintai, kiek kitoks priekinis bamperis, naujų bruožų įgavo ir galinės lempos. Gamintojas modelius dabar komplektuos su naujais lengvojo lydinio ratlankiais, o į spalvų paletę bus įtraukta dar keletas atspalvių.
Atnaujintas „Juke“ pirkėjams suteiks galimybę rinktis iš trijų variklių. Vienas, benzininis agregatas, yra visiškai naujas. Tuo metu kiti du, benzininis ir dyzelinis agregatai buvo peržiūrėti ir patobulinti. Gamintojas primena, kad vienas populiariausių dyzelinių variklių – 1,5 litro darbo tūrio „K9K dCi“ motoras generuos 110 arklio galių.
Naujasis benzininis, 1,2 litro darbo tūrio „DIG-T“ variklis bus aprūpintas turbina. Motoras pasieks 115 arklio galių ir 190 niutonmetrų sukimo momentą. Modelyje su šiuo varikliu kaip standartinė įranga bus siūloma ir „Start-Stop“ sistema.
1,6 litro darbo tūrio benzininis „DIG-T“ variklis, kuris naudojamas ir toliau, buvo peržiūrėtas ir dabar išvysto daugiau galios. Agregatas nuo šiol turės 188 arklio galias ir pasižymės didesniu aštrumu esant žemesniems variklio sūkiams.
Bazinė visų modelių įranga apims LED žibintus, garso sistemą su radiju, CD grotuvu ir AUX jungtimi. Taip pat automobilis turės ir indikatorių, rekomenduojantį tinkamiausią momentą pavaros perjungimui.
Dviejų varomų ratų modelis turės didesnę bagažinę, kurios talpa sieks 354 litrus. Automobiliai bus komplektuojami su 16, 17 arba 18 colių skersmens ratlankiais.