„Range Rover Evoque“ nuo pirmtako skiriasi kiek griežtesniu ir drąsesniu veidu, į akis krenta nauji adaptyviniai LED technologijos žibintai – tai pirmasis „Jaguar Land Rover“ modelis, kuriame įdiegta šis sprendimas.
Klasika jau tapusi išvaizda keitėsi nedaug – naujas priekinis buferis, pora priekinių radiatoriaus grotelių versijų, išraiškingi naujos kartos žibintai ir trejetas naujų lengvo lydinio ratų komplektų.
Viduje pokyčių daugiau: nauji krėslai, durų daiktadėžės, nauja komunikacijos sistema, pasiekiama aštuonių coliu įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir trejetas naujų interjero spalvų.
Pagrindinė naujiena slypi po variklio gaubtu. „Ingenium“ šeimos keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka „Euro6“ aplinkosaugos standartus, jo anglies dvideginio emisija siekia vos 109 g/km, o 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino.
Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, priklausomai nuo versijos, siekia 150 arba 180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje.
Benzino mėgėjams siūlomas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kuriuo varomas „Evoque“ 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h.
Nepaisant miestietiško visureigio būdo, „Evoque“ iš didesniųjų „Range Rover“ brolių gaus pagalbinę „All-Terrain Progress Control“ (ATPC) sistemą.
Ji leidžia nustatyti ir laikytis optimalaus greičio važiuojant bekele ir prastais keliais.