Į „Velar“ montuojamos hibridinės ir dalinės hibridinės technologijos kartu su naujais varikliais yra ne tik efektyvesnis, bet ir tvaresnis pasirinkimas. Elektronikos architektūra palaiko daugybę skaitmeninių technologijų, užtikrinančių, kad „Velar“ yra švaresnis, išmanesnis ir vienas pažangiausių prabangių visureigių pasaulyje“, – pažymi „Jaguar Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.
53 kilometrai vien elektra
Pagrindinė naujiena – įkraunama hibridinė „Range Rover Velar P400e“ versija, kurios 17,1 kWh ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius užtikrina iki 53 kilometrų (pagal WLTP metodiką) vien elektra nuvažiuojamą atstumą ir 2,2 litro vidutines benzino sąnaudas šimtui kilometrų bei tik 49 g/km siekiančias CO2 emisijas.
2 litrų 4 cilindrų benzininis variklis kartu su 140 AG elektriniu motoru pasiekia bendrą 400 AG galią ir 640 Nm sukimo momentą, o pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. įmanomas per 5,4 sek. Po bagažinės grindimis sumontuotą akumuliatorių greitojo įkrovimo stotelėje galima per pusvalandį įkrauti iki 80 proc. jo talpos arba per 1 val. 40 min. – standartiniu 7 kW „Wallbox“ tipo įkrovikliu namie.
Nauja 3 litrų 6 cilindrų benzininių ir dyzelinių motorų gama keičia anksčiau į „Velar“ montuotas V6 jėgaines. Nepaisant versijos, naujieji varikliai montuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, visų varomų ratų sistema ir važiavimo komfortą užtikrinančia pneumatine pakaba.
Be to, visos ]jėgainės naudoja dalinę hibridinę (angl. „mild hybrid electric vehicle“, MHEV) technologiją, pasiekdamos dar daugiau efektyvumo. Į variklio skyrių integruotas diržinis starteris generatorius surenka stabdant ar lėtėjant prarandamą energiją. Ši energija saugoma atskirame 48 V įtampos ličio jonų akumuliatoriuje, sumontuotame po bagažinės grindimis, ir naudojama automobiliui greitėjant bei jį užvedant.
Naujosios turbobenzininės jėgainės su mechaniniais kompresoriais generuoja 335–395 AG galią ir 450–550 Nm sukimo momentą, o dyzelinės su dvigubomis turbinomis – 296 AG bei 650 Nm.
Be to, „Velar“ dabar galima rinktis ir su keturių cilindrų dyzeliniu „Ingenium“ 201 AG galios varikliu, kuris pasitelkęs dalinę hibridinę technologiją pasiekia vidutines 6,3 litro degalų sąnaudas 100 kilometrų bei 165 g/km CO2 emisijas.
Inovatyvi ir savaime atsinaujinanti „Pivi“
Į atnaujintą „Velar“ įdiegta informacijos ir pramogų sistema „Pivi“ arba pažangesnė jos versija „Pivi Pro“. Atskiras maitinimo šaltinis bei galingas procesorius užtikrina, kad „Pivi“ aktyvuojasi nedelsdama, vos tik vairuotojas įsėda į automobilį.
Aukštos raiškos grafika dviejuose 10 colių įstrižainės ekranuose ir supaprastintos struktūros meniu leidžia sistema naudotis intuityviai ir greitai, nesudėtingai pasiekti visas norimas funkcijas. „Pivi Pro“ versijai navigacijos sistema naudoja savarankiško mokymosi algoritmus, taip parinkdama optimizuotus maršrutus.
Programinės įrangos atnaujinimus galima atsisiųsti belaidžiu nuotoliniu būdu. Nuolatinį „Pivi Pro“ interneto ryšį užtikrina integruotų dviejų SIM kortelių su dviem LTE modemais technologija, todėl sistema ne tik veikia greitai, bet ir leidžia nustatyti patogų laiką (pavyzdžiui, naktį) programinės įrangos ar navigacijos žemėlapių naujiniams atsiųsti.
Naudojantis „Bluetooth“ ryšiu automobilyje galima vienu metu prijungti du telefonus, taip pat palaikomi „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ funkcionalumai, o programėlė „Spotify“ pirmą kartą „Velar“ modelyje tiesiogiai integruota į informacijos ir pramogų sistemos meniu.
Mažiau triukšmo, daugiau švaraus oro
Komfortui užtikrinti į „Velar“ modelius su „Meridian“ garso sistemomis įdiegta aktyvi kelio triukšmo slopinimo technologija nuolat stebi kelio dangos sukeltas vibracijas ir apskaičiuoja priešingos fazės garso bangą, reikalingą keleivių girdimam triukšmui pašalinti. Ši pažangi sistema gerina kelionės „Velar“ patirtis, ypač – ilgesnėse išvykose, kuriose ilgalaikiai žemo dažnio garsai vargina vairuotoją.
Technologijos poveikis gana subtilus, tačiau jis užtikrina, kad bent 4 decibelais interjere sumažinimas garsas. Naudodamasi saugos diržų davikliais, ši sistema netgi gali įvertinti keleivių skaičių ir padėtį salone bei taip reguliuoti konkrečių zonų triukšmą.
Dar viena svarbi naujovė – patobulinta salono oro filtravimo sistema, dabar sulaikanti itin smulkias daleles, o kartu su oro jonizavimo funkcija ir „Nanoe“ technologija pašalinanti alergenus, žiedadulkes ir nemalonius kvapus.
Salone į akis taip pat krenta atnaujinto dizaino „Velar“ vairas, į kurį integruoti išmanieji mygtukai, leidžiantys ekrane valdyti programinę įrangą. Sukamąjį pavaros valdiklį pakeitė subtilaus dizaino naujoji svirtis.
Pakeistą dizainą papildo ir nauji dažymo pasirinkimai bei platesnis užsakomų aksesuarų sąrašas, apimantis, pavyzdžiui, bronzinę išorės spalvą ar juodo stogo ir juodų 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankių kombinaciją.