Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Atnaujintas „Volkswagen Amarok“ turės 3.0 TDI variklį

„Volkswagen“ komercinio transporto padalinys „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ žengia į prestižinių pikapų segmentą, ketindamas pradžiuginti galingų bei prabangių amerikietiško stiliaus pikapų mėgėjus. Neseniai šio modelio variklių asortimentą papildė 165 kW (224 AG) pajėgumo 3.0 V6 TDI variklis, išvystantis iki 550 Nm sukimo momentą.
Atnaujintas „Volkswagen Amarok“
Atnaujintas „Volkswagen Amarok“ / „Volkswagen“ nuotr.

Naujasis V6 turbodyzelinis variklis patiks klientams, pageidaujantiems stipraus sukimo momento esant žemiems variklio darbo sūkiams – maksimalus sukimo momentas tampa prieinamas jau ties 1500 aps./min. riba. Ši galimybė puikiai pravers bekelėje ir situacijose, kai dažnai tenka naudotis pažeminta pavara.

„Volkswagen“ nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok“
„Volkswagen“ nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok“

Lyginant su pirmtaku, aukščiausios 8 laipsnių automatinės dėžės pavaros puikiai veikia prie sumažintų apsukų skaičiaus, todėl važiuojant dideliu greičiu taupomi degalai ir generuojama mažesnė CO2 tarša. Vertinant pagal NEDC metodiką, „Volkswagen Amarok“ su naujuoju 224 AG galios varikliu ir 8 laipsnių automatine pavarų dėže 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,6 l dyzelino ir į aplinką išmeta 199 g/km CO2. Be to, šis variklis atitinka „Euro 6“ taršos standarto reikalavimus.

„Amarok“ su naujuoju varikliu bus galima užsakyti jau nuo 2016 m rugsėjo mėn. Gamintojas tikina, kad tai nebus vienintelė naujojo 3.0 TDI variklio versija. Šiek tiek vėliau asortimentą papildys 120 kW (163 AG) ir 150 kW (204 AG) taip pat 6 cilindrų modifikacijos.

„Volkswagen“ nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok“
„Volkswagen“ nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok“

Kartu su naujuoju varikliu bus galima rinktis vieną iš trijų galimų transmisijų. Viena iš jų bus įprasta su galiniais varomais ratais, kita – firminė 4MOTION visų ratų pavara su mechanine pavarų dėže, galiniais varomais ratais ir esant reikalui prijungiamu priekiniu tiltu. Be to, bus galimybė užsisakyti pažangiausią pavaros mechanizmą su nuolatine visų ratų pavara, „Torsten“ diferencialu ir 8 laipsnių autromatine pavarų dėže. Visi šie mazgai yra atnaujintos konstrukcijos - pažangiausios automobilių pramonėje.

Pirmą kartą į Europos rinkai skirtus „Volkswagen Amarok“ bus montuojamas naujausios konstrukcijos „Servotronic“ vairo stiprintuvas. Ši vairavimo sistema pelnė aukštus specialistų įvertinimus ir pasižymi ypač tiksliu valdymu.

Kartu su nauju 3.0 V6 TDI varikliu bus atliktas viso „Amarok“ pikapo kosmetinis atnaujinimas. Dizainerių padailintas 5,25 m ilgio ir 2,23 m pločio (skaičiuojant nuo veidrodėlio iki veidrodėlio) „Amarok“ kėbulas atrodys veržliau ir elegantiškiau. Taip pat bus atnaujintas prietaisų skydelis ir sėdynės.

Apie atnaujinto „Volkswagen Amarok“ kraulumo galimybes byloja toną šiek tiek viršijanti keliamoji galia ir 2,52 m2 ploto atvira krovinių platforma, kurioje šonu telpa vienas europadėklas (imant versiją su 4 durų sudvejinta kabina). Pageidaujantys didesnio buksyravimo pajėgumo rinksis modifikaciją, kai galima vilkti iki 3,5 t bendro svorio priekabą su stabdžiais. Krovinių skyriaus suasmeninimui bei funkcionalumo didinimui iš katalogo galima užsakyti įvairius dekoratyvinius ir saugos rėmus, tentus, būdas, krovinio laikiklius ir pan.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos