Po Lietuvoje esančio „Range Rover Sport“ variklio gaubtu įmontuotas 3 l darbinio tūrio 254 AG dyzelinis variklis. Tai – ne pati galingiausia versija. Mat greičiausias „Range Rover Sport SVR“ su 5 litrų darbinio tūrio 575 AG varikliu 100 km/val. greitį pasiekiančiu per 4,5 sek.
„Range Rover Sport“ kiek žemesnis ir sportiškesnis už savo pirmtakus. „Land Rover“ būdingoms kiek kampuotoms išorės linijoms sportiškumo suteikia atnaujintas išorės dizainas, aptakūs LED žibintai, galinis bamperis su integruotais išmetamųjų vamzdžių antgaliais.
Viena iš „Range Rover Sport“ atsivežtų naujienų – priekiniai LED žibintai, pagrįsti pikselinio lazerio technologija. Ši technologija apsaugo iš priekio atvažiuojančių vairuotojų regos lauką ir jų neakina. Dar viena naujovė – gestais atidaromas panoraminis stogas bei galinių keleivių, ypač – vaikų saugumui skirta „Blind Spot“ technologija, neleidžianti atidaryti galinių durų, jei už automobilio yra kliūtis.
Didžiausi „Range Rover Sport“ atnaujinimai slypi salone. Automobilyje integruota informacinė ir pramoginė sistema „Touch Pro Duo“, kurią sudaro du 10 colių liečiamieji ekranai, integruoti centrinėje konsolėje – tokią pat sistemą galima rasti modelyje „Velar“. Tiems, kas mėgsta individualumą, „Range Rover Sport“ gali pasiūlyti salono bei išorės apdailos pasirinkimo galimybių.
„Range Rover Sport“ įmontuota net 17 skirtingų energijos tiekimo taškų, tarp kurių ir namuose įprastos elektros jungtys, USB, HDMI bei 12 voltų lizdai. Ryšį automobilyje užtikrina 4G Wi-Fi galimybė. Prie šildomų, 24 reguliuojamų gilių priekinių sėdynių galima papildomai užsisakyti 25 krypčių masažo funkciją.
Tarp „Range Rover Sport“ naujovių – adaptyvios važiuoklės sistema „Adaptive Dynamics“, reguliuojanti amortizatorių standumą iki 500 kartų per sekundę.
Prabangaus visureigio kaina Lietuvoje prasideda nuo 70 800 eurų.