„Iki šiol „BMW M6“ serijos modeliai neturėjo sau lygių varžovų, kuriuose būtų taip suderinta galia, efektyvumas, dinamiškumas, komfortas ir prabanga. Todėl atnaujinti „BMW M6 Coupe“, „M6 Gran Coupe“ ir „M6 Cabriolet“ tik dar labiau padidins BMW atotrūkį ir lyderystę prabangių išskirtinio sportiškumo ir efektyvumo parametrų automobilių segmente“, – įsitikinęs BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
Daugiau sportiškumo ir prabangos
Iš išorės nauji „BMW M6“ serijos modeliai nuo savo pirmtakų skiriasi dar sportiškesne išvaizda, kurią pabrėžia naujos LED lempos (jos įeina į standartinę įrangą), „BMW M“ serijai būdingos didelės priekinės grotelės bei stambios oro įsiurbimo angos apatiniame spoileryje. Iš šono į akis krenta priekiniai sparnai su tipiškomis M automobiliams „žiaunomis“ šalia kurių integruoti posūkių signalai bei standartiškai į „M6“ versijas montuosimi 19 colių skersmens ratlankiai.
Atnaujintų automobilių galą puošia aptakus buferis su integruotu difuzoriumi ir dvigubos chromuotos išmetamųjų vamzdžių angos. Vizualiai automobilio svorio centrą taip pat pažemina „BMW M6 Coupe“ ir „BMW M6 Gran Coupe“ modeliuose montuojamo anglies pluošto stogo, kuris yra itin lengvas, linijos.
BMW dizaineriai nepamiršo ir automobilio salono – jame perteikta M6 modeliams būdinga galia ir prabanga. Atnaujintas centrinis informacijos ekranas savo dizainu primena „Iphone“ išmanųjį telefoną – juodas LCD ekranas apvestas plonu sidabriniu kontūru. Visi trys „BMW M“ serijos automobilių modeliai gamyklą palieką su prabangia Merino odos panele ir juodo chromo detalėmis, oda aptrauktu vairu su pavarų perjungimo svirtimis, elektroniškai valdomomis M sportinėmis sėdynėmis ir kitais elementais. Suteikti dar daugiau išskirtinumo savo „BMW M6“ pirkėjai galės pasirinkdami papildomas išorės ir vidaus dizaino elementus pagal „BMW Individual“ programą.
Iki 100 km/val. – greičiau nei per 4,2 sek.
Didžiausia trauką „BMW M“ serijai jos fanai jaučia dėl po kapotu slypinčio agregato. Į „BMW M6“ diegiamas galingas V8 4,4 litro darbinio tūrio 412 kW/560 AG galią išvystantis benzininis motoras. Su šiuo varikliu dviejų ir keturių durų kupė versijos nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sekundės (kabrioletas – per 4,3 sek.).
Tačiau šie parametrai – ne riba naujiesiems „M6“ automobiliams. Kartu su atnaujintais modeliais koncernas pristatė „Competition Package“ komplektacijos paketą, kuris vairuotojams suteiks dar aštresnius vairavimo pojūčius. Su šiuo paketu variklio galia padidėja iki 575 AG, o automobilis įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. dar dešimtadaliu sekundės greičiau. Nepaisant galingesnio variklio, „BMW M6“ automobiliai su „Competition Package“ įranga išlaiko visai „BMW M6“ serijai būdingą efektyvumą – 100 km įveikti sunaudoja 9,9-10,3 litro benzino.
„Competition package“ paketas taip pat sustiprina M modeliams būdingą valdymo tikslumą: prie galingesnio variklio inžinieriai priderino pakabos parametrus, dėl kurių išlaikoma automobilio kontrolė važiuojant dinamiškiausiomis sąlygomis.
Pritaikytas ir lenktynėms
„BMW M6“ markės automobiliai variklio galią į galinius varomuosius ratus perduoda per septynių pavarų transmisiją su „Diverlogic“ technologija, kuri padeda perjungti pavaras nuosekliai, nesumažinant traukos.
Be to, nauja „Active M Differential“ technologija tolygiai paskirsto galią tarp galinių ratų ir pagerina automobilio trauką, manevringumą bei vairavimo saugumą.
Subalansuoti ne tik kasdieniam vairavimui, bet ir lenktynių trasai, naujieji „BMW M6“ turi „Laptime“ ir „GoPro“ programėles. „Laptime“ leidžia fiksuoti ir analizuoti lenktynių trasos įveikimo greitį, trajektoriją bei laiką. „GoPro“ programėle galima, pavyzdžiui, sujungus su „GoPro“ kamera, įamžinti savo greičiausią ratą.