Prieš porą metų „Mitsubishi“ pasakė „Viso gero“ pagrindiniam STI konkurentui – „Lancer Evolution“. „Neapsimoka, neatsiperka, išsisėmėm“, – tokius argumentus galima buvo išskaityti apie legendinio sedano gamybos pabaigą kalbančių „Mitsubishi“ atstovų lūpose.
Tuo netruko pasinaudoti „Subaru“. Vos pasirodžius pirmoms naujojo STI nuotraukoms, daug žmonių kraipė galvas mąstydami, kodėl „Subaru“ toks panašus į „Mitsubishi“. Bent jau priekinė dalis, žibintų forma.
Bet kokiu atveju, dabar „Subaru STI“ – paskutinis savo segmento mohikanas. Daugiau sportiškų keturiais ratais varomų ir santykinai nebrangių sedanų tiesiog nėra. Turbūt pastebėjote, kad „Impreza“ vardas jau visiškai atskirtas nuo STI – matyt, „Subaru“ nenori žaisti rusiškos ruletės su markės įvaizdžiu, nes „Impreza“ jau gaminama ir tik su priekinių varančių ratų transmisija bei variatorine pavarų dėže. Tiek vienas, tiek kitas dalykas su STI sportiškumo legenda derinasi mažiau nei čili pipirai su „Creme brulee“.
Naujasis „Subaru STI“ turi firminį šio gamintojo opozicinį variklį. 4 cilindrai, 2,5 l darbinis tūris ir 305 AG. Kaip ir nedaugiau nei praėjusios kartos STI, tačiau šis – greitesnis. Spurtas 0-100 km/val. užtrunka 5,1 sek., o jau greitu metu automobilis bus bandomas ir Niurburgringe – sportiškų automobilių mekoje. Tada ir paaiškės, ko vertas naujasis STI ir ar iki nulio sumažėjusi konkurencija neprivertė „Subaru“ inžinierių atsipalaiduoti.