Reikalas tas, kad prabėgusio amžiaus pabaigoje Rygos automobilių gamyklos vadovas Viktoras Bosertas nusprendė užuot modernizavus RAF 2203 seriją, sukurti visiškai naują mikroautobusą. 1988 m. tam buvo paskelbtas specialus konkursas dizaineriams. Nugalėtoju tapo Rygos gyventojas Vasiljevas, rašo trucker.lt.
Sukūrus naują dizainą, pačiam modeliui buvo „pasiskolintos“ kitų gamintojų idėjos. Galu varomas „RAF“ turėjo gauti ZMZ 406 variklį su įpurškimu, „McPherson“ tipo pakabą „paskolino“ būsimoji „Volga GAZ 3105“, 5 pavarų MPD – UAZ‘as, vairo sistemą – „Ford Transit“.
1990 metais vienintelis sukurtas bandomasis modelis patobulinimui buvo nusiųstas anglų įmonei IAD ir, kaip visi pamena, tuo pat metu subyrėjo buvusi valstybė, tad projektas taip ir liko nerealizuotas. Visgi pats prototipas sulaukė mūsų dienų, tik neaišku, koks likimas jo laukia toliau.