Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Atskleidė: BMW 8 Lietuvą pasieks šiemet, gamintojas dėlioja paskutinius taškus

Aštuntos serijos BMW modelis – jau serijinės gamybos finišo tiesiojoje. Vokietijos automobilių gamintojas rieda paskutinius kilometrus modeliu, kurio vardas į serijinę gamybą grįžta po kone 20 metų pertraukos.
8 serijos BMW kupė
8 serijos BMW kupė / Gamintojo nuotr.

Paskutiniai aštuntos serijos kupė modeliai pro gamyklos vartus išvažiavo 1999 m. Tad naujas modelis – antroji aštuntos serijos karta.

Balandžio pabaigoje BMW iniciavo BMW 8 bandymus Velse, Didžiojoje Britanijoje. Jie skirti galutiniam „BMW M850i xDrive Coupe“ variklio, pavarų dėžės, diferencialų ir pakabos darbo suderinimui.

Siekdami maksimaliai gerai subalansuoti BMW įvairiems keliams, inžinieriai šį automobilį bando ne tik viešojo naudojimo keliuose, bet ir lenktynių trasose bei prastos būklės užmiesčio keliuose. Taip siekiama kiek įmanoma tiksliau atkartoti visas galimai vairuotojui pasitaikysiančias sąlygas.

Gamintojo nuotr./BMW 8
Gamintojo nuotr./BMW 8

Jau anksčiau „BMW 8“ buvo bandomas Švedijoje, testuojant kupė elgseną žiemos sąlygomis, saulėtoje Pietų Prancūzijoje, bei, žinoma, automobilių sporto šventovėje – „Nurburgring Nordschleife“ žiede.

Po įvairių testų buvo priimtas sprendimas ant priekinės ašies montuoti siauresnes padangas, ant galinės – platesnes. Taip užtikrinamas didesnis sukibimas posūkiuose bei bėgėjantis. Keturių varančių ratų sistema „xDrive“ sureguliuota taip, kad automobilio elgsena primintų galiniais ratais varomą modelį, o prireikus daugiau sukibimo, prie važiavimo pilna jėga prisijungtų ir priekiniai.

Kupė turės atnaujintą V8 formos variklį, išmanią 4 varančių ratų važiuoklę, aktyviai veikiantį blokuojamą galinį diferencialą, adaptyvią „M Professional“ pakabą bei kitas naujausias „BMW Group“ koncerno technologijas.

Gamintojo nuotr./BMW 8
Gamintojo nuotr./BMW 8

„BMW 8“ montuojamas variklis sveria tiek pat kiek ir jo pirmtakas, tačiau inžinieriai jį „papiktino“ iki 530 AG ir 750 Nm. Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas vos prie 1 800 aps./min., o modelis komplektuojamas su 8 laipsnių automatine „Steptronic“ pavarų dėže.

Automobilio vairuotojas galės rinktis vieną iš kelių važiavimo režimų. Standartinis užtikrins komfortiškas keliones, o „Sport“ bei „Sport+“ režimai pakoreguos automobilio pakabos, variklio bei pavarų dėžės nustatymus, stabilumo kontrolės veikimą taip, kad vairuotojas mėgautųsi kiekvienu akceleratoriaus spustelėjimu.

Prekyba naujuoju „BMW 8“ prasidės šiais metais. Skaičius „8“ modelio pavadinime reiškia jo poziciją tarp visos „BMW“ gamos – jis, kaip ir Z8 bei „i8“, reiškia išskirtinai sportišką ir emocingą automobilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos