Atvirų durų dienos „Regitroje“ šįkart truko 4 dienas ir į jas nebuvo lengva pakliūti, nes vietų skaičius buvo ne begalinis dėl riboto kompiuterių skaičiaus.
Norintieji galėjo pabandyti spręsti teorinį egzaminą ir sužinoti, ar jau yra pasirengę tikrajam egzaminui, ar dar reikia pasimokyti. Klausimai primena įvairių mobiliųjų programėlių ar vairavimo mokyklų testus – panašios ir formuluotės, ir atsakymų variantai, iliustracijos – aiškios ir neklaidinančios.
Atvirų durų dienų metu instruktoriai atsako ir į visus būsimiems vairuotojams rūpimus klausimus.
Šeštadienį smalsuosius pasitikusio S.Stanulionio teigimu, egzamino metu ne visos užduotys yra atliekamos aikštelėje, pavyzdžiui, pagreitėjimo su sustojimu ar pajudėjimo iš įkalnės gebėjimą egzaminuotojas tikrina važiavimo mieste metu.
„Todėl mokiniams atrodo, kad instruktorius ėmė ir pamiršo patikrinti“, – sakė jis.
Šeštadienį prie būsimų vairuotojų klausimais prisijungė ir vienas „Regitros“ vadovų. Jis klausė, kaip elgtis mokiniui, prieš egzaminą norinčiam išbandyti automobilį, kai „Regitros“ aikštelėje yra sustoti ir stovėti draudžiančių ženklų.
„Visi ženklai čia sustatyti kiek chaotiškai“, – sakė S.Stanulionis ir pabrėžė, kad mokinys turi atsiklausti savo egzaminuotojo, kaip jam elgtis, norint prieš važiavimą išbandyti automobilį.
S.Stanulionis pabrėžė, kad egzaminuotojai prie mokinių nesikabinėja ir tyčia klaidų neieško, tačiau tai nereiškia, kad į egzaminą galima ateiti nepasiruošusiam.
„Regitros“ automobiliuose yra trys kameros, kurios stebi tiek egzaminuotoją, tiek egzaminuojamąjį. Be to, kompiuteriu yra fiksuojama, jeigu „Regitros“ atstovas pasinaudoja pedalais, taigi nieko apgauti ir įgyti teises nemokant vairuoti nepavyks.
Daugiau apie „Regitros“ reikalavimus vairuotojams, automobilius galite skaityti čia.