Komentuodamas konkurso rezultatus, „Audi AG“ personalo vadovas Thomas Sigi priminė pernai priimtą ambicingą strategiją tapti patraukliausiu pasaulio darbdaviu ir pasidžiaugė, kad šie du, kaip ir kiti aukšti įvertinimai kitose rinkose, akivaizdžiai rodo pasirinktos strategijos teisingumą ir sėkmingą jos įgyvendinimą.
„Audi AG“ personalo vadovas įsitikinęs, jog įmonės patrauklumą lemia ne tik konkurencingas atlyginimas, bet ir efektyviai kuriama darbo atmosfera
T. Sigi palankiai vertino konkurso dalyviams suteiktą galimybę išreikšti nuomonę, ar jie rekomenduotų pažįstamiems konkrečią įmonę kaip darbdavį. Daugelis balsavusių už „Audi“ buvo linkę teikti tokią rekomendaciją. „Audi AG“ personalo vadovas įsitikinęs, jog įmonės patrauklumą lemia ne tik konkurencingas atlyginimas, bet ir efektyviai kuriama puiki darbo atmosfera, personalizuotos profesinio tobulėjimo galimybės, darbuotojui palankios lanksčios darbo sutartys, įvairios patrauklios socialinės garantijos ir vaikų priežiūros galimybės šeimoms, auginančioms vaikus.
Personalo vadovas darbo sąlygų tobulinimą siejo su aktyvia „Audi“ koncerno plėtra visose rinkose ir aktyviomis „Audi“ markės patrauklumo didinimo priemonėmis. Jis pasidžiaugė, kad „Audi“ kaip darbdavio patrauklumas tampa neatsiejama „Audi“ markės prestižo dalimi.
Siekiant pritraukti kvalifikuotus, perspektyvius darbuotojus, „Audi“ vykdo keletą reklaminių kampanijų – tarp jų ir „Magic Moments” bei „Working at Audi”, kurių metu bendrovės darbuotojai aiškina, kodėl jie pasirinko dirbti būtent „Audi“.
Pernai įvykusiame „Queb Award 2013“ konkurse „Working at Audi” kampanija užėmė pirmą vietą personalo marketingo kampanijų kategorijoje.