Vien tik rugsėjį pasaulyje parduota 173 850 vnt. (+1,7 proc.) naujų „Audi“ automobilių. Didžiausias mėnesinis pardavimų augimas fiksuotas Europos (+6,3 proc.) ir Šiaurės Amerikos (+4,1 proc.) rinkose. Rugsėjį populiariausi buvo kompaktiški lengvieji automobiliai ir padidinto pravažumo modeliai (SUV). Pavyzdžiui, bendrieji A3 ir Q3 modelių pardavimai Europos ir Šiaurės Amerikos rinkoje rugsėjo mėnesį ūgtelėjo itin stipriai – net 16 proc.
Lietuvoje per tris šių metų ketvirčius „Audi“ pardavė net 24 proc. daugiau automobilių nei pernai tuo pačiu metu. Tarp populiariausių modelių – „Audi“ Q5 (pardavimai augo 94 proc.), „Audi“ Q7 (+66 proc.) ir „Audi“ A4 (+57 proc.).
Pastebimai auga susidomėjimas ir neseniai pristatytu miesto visureigiu „Audi“ Q2, kurio masiniai pardavimai prasidės jau šį lapkritį. Lietuvoje su šiuo elegantišku SUV’u, kuris standartinės komplektacijos kainuoja 24 000 eurų, galima susipažinti visuose „Audi“ salonuose. Išankstinių užsakymų automobilių partija jau gaminama, o nekantriausieji gali užsiregistruoti bandomiesiems važiavimams.
Grįžtant prie bendrų „Audi“ pardavimų, Šiaurės Amerikoje nuo metų pradžios iš viso parduota 186 850 vnt. (+5,1 proc.), o Europoje trijų ketvirčių pardavimai siekė 657 100 vnt. (+7,3 proc.).
Vertinant rugsėjo mėn. pardavimų rezultatus Europoje ypač ryškus Prancūzijos spurtas – čia parduota 5 660 vnt. automobolių arba net 16,2 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Didžiojoje Britanijoje parduota 31 214 vnt. (+8,5 proc.), Italijoje – 5 353 vnt. (+6,7 proc.), o Ispanijoje – 3 400 vnt. (+5,5 proc.) automobilių.
Nesibaigiantys sunkumai Rusijoje sumažino rugsėjo pardavimus net 38,6 proc. Čia parduota tik 1600 naujų „Audi“ automobilių. Netikėti buvo ir pastarųjų mėnesių rinkos flagmano Turkijos pardavimų rezultatai, kur nupirktas tik 1341 „Audi“ automobilis arba 16,4 proc. mažiau.
Per tris šių metų ketvirčius Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 50 9850 (+3 proc.) automobilių. Kinijoje rugsėjį parduota 54 499 vnt. (+2,6 proc.) „Audi“ automobilių. Gerus rezultatus Kinijoje lėmė ir tai, kad šioje rinkoje rugsėjį įvyko reikšminga modelių kaita – į gatves išriedėjo vietinei rinkai skirtas naujos kartos „Audi“ A4L (prailginta versija, kurią šioje šalyje turi visi vidutinės ir aukštos klasės sedanai).