Pardavus šį milžinišką kiekį automobilių gauta beveik 43,7 milijardų eurų pajamų ir beveik 4 milijardai eurų veiklos pelno. Pelno marža siekė 9,2 proc.
Supažindindamas su finansiniais „Audi“ gamintojų rezultatais bendrovės direktorius Rupertas Stadleris pasidžiaugė stabiliu finansinių rezultatų augimu ir priminė, jog visa tai pasiekta nepaisant didžiulių investicijų į naujus modelius, naujausių, brangiai kainuojančių technologijų diegimą ir gamyklų visame pasaulyje statybą.
„Audi“ vadovas priminė, kad vis dar tęsiama šiais metais prasidėjusi netrukus pradėsiančiose veikti gamyklose dirbsiančių naujų darbuotojų priėmimo ir apmokymo kampanija.
2016 m. pradės pilnu pajėgumu veikti San Chosė Čiapos mieste (Meksika) baigiama statyti nauja didelė „Audi“ gamykla, tieksianti produkciją visai Šiaurės Amerikai ir daliai Centrinės ir Pietų Amerikos rinkų.
R.Stadlerio optimizmą palaikė ir „Audi“ Finansų ir organizacijos skyriaus vadovas Axelis Strotbekas, atkreipęs dėmesį į vis dar besitraukiančią kažkada lyderiu buvusią Rusijos rinką, į prisotinimo etapą įžengusią Kinijos rinką ir nesibaigiančias ekonomikos problemas Brazilijoje, verčiančias šios šalies gyventojus atidėti naujo automobilio pirkimą geresniems laikams.
Nepaisant minėtų iššūkių, bendrovei pavyko sėkmingai startuoti su antrosios kartos „Audi Q7“ ir ypač sėkmingai įvesti į rinką naujos kartos „Audi A4“ šeimyną.
Per 3 šių metų ketvirčius bendrovė gavo 43 milijardus 695 milijonus eurų pajamų (2014 m. 1-3 ketv. – 39 milijardai 300 milijonų eurų pajamų) ir gavo 4 milijardus 24 milijonus eurų veiklos pelno (2014 m. 1-3 ketv.: – 3 milijardai 831 milijonas eurų, +5 proc.). Pelno marža siekė 9,2 proc. (2014 m. 1-3 ketv. – 9,7 proc.).
Šiuos, 2015 metus „Audi“ bendrovė planuoja baigti viršijusi pernykštį rezultatą tiek pagal gamybos apimtis, tiek pagal finansinius rodiklius. Be to, pagrįstai tikimasi, kad būsimoji metinė pelno marža pateks į bendrovės strategijoje numatytas 8 – 10 procentų pelno maržos diapazono ribas.