„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Audi e-tron GT quattro“ ir „Audi RS e-tron GT“: įdomūs faktai ir skaičiai

Antradienį visam pasauliui pristatytas elektrinis keturių durų kupė su „keturių žiedų“ ženklu – „Audi e-tron GT“. Vėliau paskelbta ir keletas įdomių faktų bei techninių skaičių apie naujieną.
Elektromobilis „Audi e-tron GT quattro“
Elektromobilis „Audi e-tron GT quattro“ / Audi nuotr.
Temos: 2 Elektromobilis Audi
  • „Gran Turismo“ filosofijos reinterpretacija: elegantiško ir dinamiško dizaino ketverių durelių kupė su galinga elektros pavara.
  • Sportiškos proporcijos: dideli ratlankiai, plati tarpvėžė, žemas siluetas, didelis atstumas tarp ašių. Ilgis – 4,99 m, plotis – 1,96 m, aukštis – tik 1,41 metro; žema kėbulo linija, bagažinės tūris siekia 405 litrus.
  • Ryškus dizainas: žemai esančios apverstos kėbulo spalvos vientisos grotelės, išgaubti „quattro“ sparnai, žemas siluetas ir nuožulni stogo linija; galinė dalis su itin ryškiomis įpjovomis.
  • Vos 0,24 siekiantis mažas pasipriešinimo koeficientas užtikrina didelį efektyvumą ir tolimą nuvažiuojamą atstumą; aktyvūs aerodinaminiai sprendimai su perjungiamais stabdžių ir radiatorių ortakiais, taip pat galinis kelių padėčių oro aptakas, uždara elektromobilio apačia ir platus difuzorius.
  • Keleivių salonui ir sutvirtintam akumuliatoriaus skyriui panaudotas itin tvirtas plienas užtikrina didelį kėbulo standumą ir saugumą avarijos metu; išorinės kėbulo dalys pagamintos iš aliuminio.
  • Pavara ir rekuperavimas. Elektrinė visų ratų pavara su nuolatos varomais sinchroniniais motorais priekinėje ir galinėje ašyje; dviejų greičių transmisija galinėje ašyje.
  • Bendra „Audi e-tron GT quattro“ galia siekia 350 kW (476 AG) ir 630 Nm sukimo momentą, o „RS e-tron GT“ galia yra 440 kW (598 AG) ir 830 Nm; starto kontrolė iki 2,5 sekundės padidina galią iki 390 kW (530 AG) arba 475 kW (646 AG).
  • Nuo 0 iki 100 km/val. per 4,1 arba 3,3 sekundes („RS“ modelis); maksimalus greitis siekia 245 arba 250 km/val.
  • Pažangi riedėjimo ir rekuperavimo (regeneravimo) kontrolė, stabdymo rekuperavimo galia siekia iki 265 kW.
  • Akumuliatorius ir šilumos valdymas. Ličio jonų akumuliatorius su 85 kWh panaudojama talpa (93 kWh bendra talpa) ir 800 voltų įtampa; 396 celės 33 moduliuose.
  • Standartinis AC įkrovimas 11 kW siekiančia galia, greitai po debiuto bus galimas 22 kW įkrovimas; standartinis DC įkrovimas 270 kW siekiančia galia.
  • Daugiau kaip 487 kilometrų (302,6 mi) nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, matuojant WLTP standartu (numatyta „Audi e-tron GT quattro“ modeliui); labai trumpas įkrovimo laikas – užtenka penkių minučių padidinti atstumą maždaug 100 km.
  • Rafinuotas šilumos valdymas su keturiais aušinimo ratais; efektyvus standartinis šilumos siurblys; išankstinis akumuliatoriaus aušinimas greitam DC įkrovimui kelyje.
  • Pasirenkama įranga (standartinė „RS“ modelio įranga): reguliuojamas galinio diferencialo blokavimas, trijų kamerų pneumatinė oro pakaba; visi vairuojamieji ratai (pasirenkama abiem modeliams).
  • Pasirenkami stabdžių diskai su volframo karbido danga (standartinė „RS“ modelio įranga), iš anglies pluošto keramikos pagaminti stabdžių diskai (pasirenkama įranga abiem modeliams).
  • Nuo 19 iki 21 colio dydžio ratlankiai (daugiausiai aerodinaminio stiliaus); 20 ir 21 colio ratlankiai su aerodinaminiais elementais.
  • „e-tron sport“ garsas. Standartinis AVAS garsas yra itin sodrus ir galingas. Papildomai pasirenkamas „e-tron sport“ išorės ir salono garsas parenkamas pagal „Audi drive select“ nustatymus.
  • Meistrystė išmaniojoje gamykloje. „e-tron GT“ gamyba „Audi Böllinger Höfe“ padalinyje Nekarsulmo gamykloje taikant sumanias gamybos technologijas ir aukščiausio lygio meistrystę. Anglies dvideginio prasme neutrali gamyba, naudojant žaliąją energiją ir biodujas. Nepriklausoma ir pažangi surinkimo linija kartu su „Audi R8“ modeliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs