„Audi e-tron Scooter“ – taip vadinama ši transporto priemonė, suderinanti elektrinės riedlentės ir paspirtuko formas. „e-tron Scooter“ turi gana trumpą vieną rankeną, kuria paspirtuką galima valdyti viena ranka. Kita lieka laisva ir ja galima rodyti posūkių signalus. Tokia stovėsena leidžia lengviau žvalgytis aplink, tačiau tai nėra vienintelis „Audi e-tron Scooter“ privalumas prieš jūsų pamėgtus paspirtukus.
Pažvelkite į „Audi e-tron Scooter“ važiuoklę. Ši transporto priemonė turi keturis ratus – po vieną kiekviename platformos kampe. Tai leidžia manevruoti labai sportiškai – „Audi“ teigia, kad kompanijos paspirtuko valdymas primena banglentę. Žmogus savo „e-tron Scooter“ valdo ne ta rankena, o pasvirdamas visu kūnu. Gamintojas teigia, kad dvi vairuojančios ašys leidžia pasiekti neprilygstamą manevringumą.
„Audi e-tron Scooter“ rankena leidžia valdyti greitį – paspirtukas bėgėjasi pasukus rankeną. Čia taip pat surasite ekraną, kuriame bus rodoma informacija apie baterijų būklę, o ir pačios baterijos slėpsis pailgame vairo korpuse. Jų, beje, pakanka maždaug 20 km atstumui įveikti, bet viskas priklauso nuo to, kiek kinetinės energijos pavyks atgauti stabdant. Hidraulinis stabdis suteiks papildomo saugumo. „e-tron Scooter“ turi LED žibintus ir „Bluetooth“ prieigą, kuri leis programėle keisti dinaminius paspirtuko parametrus.
Maksimalus „Audi e-tron Scooter“ greitis – 20 km/val. Ši transporto priemonė yra skirta paskutinei kelionės atkarpai įveikti. Tikimasi, kad žmonės nesiverš į miesto centrą, o paliks savo automobilius kiek atokiau ir kelionę tęs pėsčiomis arba mažomis transporto priemonėmis. „e-tron Scooter“ netgi gali būti įkrautas elektromobilio bagažinėje. Svarbiausia tai, kad juo malonu naudotis – jis reaguoja į visus kūno judesius ir net suaugusiuosius priverčia šypsotis. Jis kur kas įdomesnis už tradicinius paspirtukus.
Tradiciniai paspirtukai yra valdomi abiem rankomis ir turi nelabai manevringą važiuoklę. Jie teikia daug džiaugsmo, tačiau būtų dar smagesni, jei greičiau reaguotų į vairuotojo judesius. „Audi e-tron Scooter“ yra vairuojamas visu kūnu ir turi keturis ratus, bet sveria tiek pat, kiek ir kiti paspirtukai – 12 kg.
Sulankstytas „e-tron Scooter“ lengvai telpa automobilio bagažinėje, bet tvarkingai stovės ir biuro kampe. Jo net nereikia nešioti – sulankstytas „Audi e-tron Scooter“ gali būti tempiamas kaip lagaminas – tai dar vienas pranašumas prieš tradicinius elektrinius paspirtukus.
Bet yra ir blogų žinių. Tiksliau – visos dvi: „Audi e-tron Scooter“ rinkoje pasirodys tik 2020 metais ir kainuos apie 2000 eurų.