„Audi“ išbandymai: naują „A3 Sportback“ prieš Ženevos parodą siunčia į ralio trasą saloje

Ženevos automobilių parodoje „Audi“ pristatys pasaulinę premjerą – naują „A3 Sportback“. Bet prieš tai „Premium“ automobilių gamintojas savo ketvirtos kartos itin sėkmingos serijos modelį išsiųs ypatingai užduočiai: Azorų archipelago San Migelio saloje itin sudėtingomis sąlygomis bus bandomos ypatingai dinamiškos kompaktinio sportinio automobilio savybės.
„Audi A3 Sportback“
„Audi A3 Sportback“ / Audi nuotr.

Gryna emocija: pirmapradė idėja

Ten, kur kadaise iškilę vulkanai sukūrė ištisą salų grandinę ir kur vis dar yra didelis vulkaninis aktyvumas, „Audi“ atskleidžia savo DNR esmę – „quattro“ pavarą. Ketvirtos kartos „A3“ parodys savo emocingiausią pusę neliestos San Migelio gamtos kraštovaizdyje, kur vaizdingose vietovėse vyksta „Azores Rallye“ lenktynių etapas.

Šiame kompaktiniame modelyje sumontuota naujausia itin sėkmingos technologijos – visų ratų pavaros – versija. Jos šerdis – itin tiksliai programinės įrangos valdoma elektrohidraulinė daugiadiskė mova. Be to, kad „A3“ ji suteikia maksimalų stabilumą, sukibimą ir važiavimo malonumą, ji taip pat yra ir itin efektyvi. Veikianti kartu su adaptyvia pakaba ir progresyvia vairo sistema, ji užtikrina sportiškas savybes, kurios stebina siauruose ir vingiuotuose kalnų keliuose.

Sumanus valdymas: „quattro“ pavara

Naujam „Audi A3“ buvo specialiai pritaikyta elektroninė sukimo momento skirstymo kontrolė, integruota į „Audi drive select“ dinaminio valdymo sistemą. Ji, atsižvelgdama į iš pakaboje sumontuotų jutiklių gaunamus duomenis, vertina ne tik eismo sąlygas ir kelio dangą, bet ir važiavimo stilių.

Visų ratų pavara sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies skirsto itin plačiu diapazonu. Važiuojant įprastu režimu, daugiausiai variklio galios yra perduodama priekiniams ratams. Pajudant ar priekinės ašies ratams turint mažą sukibimą, mova akimirksniu perskirsto sukimo momentą, aktyvuodama elektrinį stūmoklinį siurblį. Kuo labiau siurblys suspaudžia sankabos diskus, tuo daugiau, net iki 100 proc., sukimo momento perduodama galinei ašiai.

Visiška kontrolė: elektroninė stabilizacijos sistema

Atskirai kiekvienam ratui skirstomo sukimo momento kontrolė yra elektroninės stabilumo kontrolės ESC funkcija, užtikrinanti itin sportiškas automobilio charakteristikas. Naujam „Audi A3“ posūkyje važiuojant dideliu greičiu, sistema švelniai pristabdo du vidinėje posūkio pusėje esančius ratus, todėl abiejų ašių ratus veikiančios skirtingos jėgos padeda geriau įveikti posūkius ir užtikrina itin tikslų vairavimą. Taip automobilio valdymas tampa dar manevringesnis, tolygesnis ir saugesnis.

Kintanti visose situacijose vairo sistema

Dėl savo konstrukcijos įprastos vairo sistemos yra nuolatinis kompromisas tarp sportiškumo ir komforto. Šią užduotį išsprendė elektromechaninė naujo „Audi A3“ pažangi vairo sistema. Jos krumpliastiebis turi ypatingos formos specialiai išdėstytus krumplius, lemiančius kintamą perdavimą, priklausomai nuo vairo pasukimo kampo. Kai vairas pasuktas stipriai, perdavimo skaičius mažesnis, o vairo sistema veikia itin tiesiogiai. Tai labai palengvina vairavimą mieste, statant automobilį, ir žymiai padidina komfortą.

Pažangi vairo sistema turi itin efektyvų elektromechaninį vairo stiprintuvą, kuris įsijungia tik tada, kai reikia. Sistema veikia kartu su daugybe pagalbinių važiavimo technologijų, tokių kaip adaptyvus greičio palaikymas, susidūrimo išvengimo ir statymo pagalba.

Nauja amortizatorių technologija kompaktiniame modelyje: adaptyvi pakaba

Komfortiškai minkšta ar sportiška ir standi? Galimi abu variantai kada sumontuota adaptyvi amortizavimo kontrolė. Trys amortizavimo režimai reiškia, kad vairuotojas gali rinktis iš itin plačių važiavimo charakteristikų ir mėgautis ypatingai manevringu valdymu. Jutikliai matuoja vertikalų kėbulo pagreitį ir kiekvieno atskiro rato judėjimą kėbulo atžvilgiu. Valdymo blokas vos per kelias milisekundes apdoroja gaunamus signalus ir kiekvieną amortizatorių nustato priklausomai nuo kelio, važiavimo sąlygų ir vairuotojo pasirinkimų.

Charakterio pasirinkimas: „Audi drive select“

„Audi drive select“ sistemos pagalba vairuotojas gali nustatyti pakabos ir pavaros veikimą. Galima rinktis penkis skirtingus režimus: „comfort“, „auto“, „dynamic“, „efficiency“ ir „individual“.

Priklausomai nuo įrangos, sistema taip pat apima „S tronic“, „quattro“ pavarą ir pakabą su amortizavimo kontrole. Ji taip pat reguliuoja tokias komforto ir saugumo sistemas kaip automatinė klimato kontrolė, „matrix LED“ žibintus, saugos diržų įtempiklius, adaptyvią greičio palaikymo sistemą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų