Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ naudojasi „Tesla“ įkrovimo stotelių populiarumu ir šalia jų reklamuoja elektrinį „e-Tron“

Po to, kai praėjusiais metais „Audi“ pristatė savo elektrinį SUV „e-Tron“, kompanija susidūrė su tam tikrais iššūkiais. Iškilo programinių problemų, todėl „e-Tron“ pasirodymas Europoje vėlavo, o dėl baterijų sistemų trikdžių teko dalį „e-Tron“ elektromobilių atšaukti iš JAV rinkos. Atrodo, kad problemos išspręstos ir „Audi“ imasi naujų žingsnių, kaip dar labiau išreklamuoti savąjį elektromobilį.
„Audi“ reklama
„Audi“ reklama / Twitter nuotr.

Kaip jau skelbėme anksčiau, „Audi“ yra viena tų senųjų automobilių gamintojų, kuri daug dėmesio skiria savųjų elektromobilių reklamavimui. Net ir Elonas Muskas paviešintą „Audi e-Tron“ reklamą vadino „puikia.“

Ir tų įvairių „Audi“ reklamų ir bandymų populiarinti savo elektromobilius buvo ir dar daugiau.

Jie savo elektromobilius reklamavo ir per JAV vykusias „SuperBowl“ varžybas, ir „Audi“ elektromobilių buvo galima matyti „Avengers: Endgame“ filme.

Tiesa, čia kilo šioks toks nesusipratimas ir diskusijų, nes „Audi“ elektromobilis filme kažkodėl riaumojo, kaip benzininis.

VIDEO: Audi Presents: Cashew

Nesinori „spoilinti“ ir apie filmą atskleisti daugiau detalių. Lai lieka intriga dar šio filmo nemačiusiems.

O dabar „Audi“ žengė dar vieną žingsnį, siekdami atkreipti dėmesį į „e-Tron“. Ji Europoje pradėjo šalia „Tesla Supercharger“ įkrovimo stotelių nuomotis laisvą plotą ir reklamuoti savąjį elektromobilį.

Kai kurie „Twitter“ vartotojai netgi teigia, kad „Audi“ kartais blokuoja įkrovimo stotelių vietas ir jas naudoja, kaip „prekystalį“, pristatydami savuosius „e-Tron“ elektromobilius.

Senieji automobilių gamintojai jaučia stiprų „Tesla“ spaudimą ir, reikia pripažinti, stengiasi vytis šią kompaniją. Imamasi įvairiausių priemonių, bet ar tai tikrai toks „Audi“ sprendimas pasiteisins? Ar tikrai tai padės atkreipti į save dėmesį ir, kas svarbiausia, pirkėjus sužavėti „e-Tron“ elektromobiliu?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos