Pristatę balandžio mėnesio pardavimų rezultatus, „Audi“ bendrovės pardavimų skyriaus vadovai ypač džiaugėsi komercine sėkme Amerikos žemyne, akcentuodami vis tvirtėjančias pozicijas JAV ir besibaigiančią ekonomikos stagnaciją Brazilijoje.
„Audi“ nuosekliai laikosi savo plėtros strategijoje numatyto kurso ir balandžio mėnesį pademonstravo puikius rezultatus. Nežiūrint daugelyje rinkų vykstančios modelių kaitos ir net pačių rinkų parametrų kitimo, mes tikimės pakartoti rekordinius pernykščius rezultatus. Kitais mėnesiais mes tikimės dar didesnio prieaugio visame pasaulyje“ – kalbėjo „Audi“ bendrovės marketingo direktorius Luca de Meo.
Balandžio mėnesį „Audi“ visame pasaulyje pardavė 152 850 automobilių (+2,5 proc.).
JAV parduota 16 827 vnt. (+7,5 proc.). Nuo metų pradžios JAV rinka jau paaugo 11,9 proc. Kanadoje balandžio mėnesį parduota 3 219 vnt. (+36,6 proc.). Ypač pradžiugino atsigaunanti Brazilijos rinka, kurioje balandį parduota 1 856 vnt. (+67,5 proc.).
Visame Europos žemyne taip pat vyravo nežymus augimas. Lyginant su pernykščiu balandžio mėn., čia parduota 71 750 vnt. (+0,9 proc.).
Santykinai kuklią bendrą procentinę išraišką atsveria puikūs Vakarų Europos rezultatai (67 300 vnt., +3,1 proc.), o ypač dviženklė kai kurių atskirų rinkų plėtra, pvz., Italijos (5 255 vnt., +22,4 proc.), Ispanijos (4 100 vnt., +15,8 proc.) ir Švedijos (1 879 vnt., +21,1 proc.).
Rusijoje pardavimai dėl visiems žinomų priežasčių ir toliau traukiasi (8 248 vnt. arba -31 proc.). Ilgus metus viena iš lyderiaujančių rinkų buvusią Rusiją pamažu, bet užtikrintai keičia balandžio mėn. net 58 proc. ūgtelėjusi Turkijos rinka, kuri nuo metų pradžios iš viso paaugo 47,8 proc.
Kinijoje parduota 17 861 vnt. (+5,2 proc.).
Lietuvoje ir Latvijoje „Audi“ pardavimai taip pat auga. Balandį Latvijoje „Audi“ pardavimai didėjo 18,2 proc., o pirmąjį šių metų ketvirtį – 14 proc. Analogiški skaičiai Lietuvoje – 23,3 ir 14,8 proc.
Populiariausias modelis Latvijoje yra „Audi Q5“ visureigis, o Lietuvoje – „Audi A6“ sedanas.
Latvijoje „Audi“ užėmė 2,2 proc. visos naujų automobilių rinkos, Lietuvoje – 2,6.