„Audi“ nemažina pardavimų tempo

Po rekordinių 2014 metų „Audi“ nė nemano sustoti. Susumavus 2015 metų pradžios rezultatus, sausis tapo geriausia metų pradžia per visą bendrovės gyvavimo istoriją. Šių metų sausį visame pasaulyje parduota 137 700 naujų „Audi“ automobilių (+10,3 proc.).
„Audi RS3 Sportback“
„Audi RS3 Sportback“ / „Audi“ nuotr.
Temos: 1 Audi

Antrą kartą per pastaruosius keletą metų fiksuotas augimas be išimties visose pasaulio rinkose. „Audi“ marketingo vadovas Luca de Meo džiaugiasi gera metų pradžia ir tikisi tam tikro pardavimų stabilumo bei tolygumo per visus metus, nors padėtis kai kuriose rinkose kelia tam tikrų iššūkių.

Sausį puikiais rezultatais pradžiugino Šiaurės Amerika. Šio žemyno rinkose iš viso parduota 16200 vnt. „Audi“ automobilių (+15,1 proc.). Žaibiškais tempais didėjantys pardavimai JAV leidžia kalbėti apie net 49-ą rekordinį pardavimo mėnesį iš eilės. Čia parduota 11 541 vnt. (+14,3 proc.).

Dar didesnis augimas užfiksuotas Kanadoje, kur sausio pardavimai buvo net 26,3 proc. didesni, nei 2014-ųjų sausį.

„Audi“ nuotr./„Audi A1“
„Audi“ nuotr./„Audi A1“

Europos rinkose taip pat nestinga optimizmo. Vokietijoje pardavimai didėjo 13,6 proc., Didžiojoje Britanijoje – 8,1 proc., o Ispanijoje – 7,0 proc. Nesiliauja džiuginti Turkija (+109,8 proc.), užtikrintai įsitvirtinusi didžiausių „Audi“ rinkų 20-tuke.

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione sausio mėnesį iš viso parduota 59 700 vnt. „Audi“ markės automobilių (+14,3 proc.). Šalia stabilų augimą demonstruojančios Kinijos (+15,1 proc.) rinkos ypatingai nudžiugino Pietų Korėja (+31,5 proc.), tradiciškai pasižyminti giliomis vietinių automobilių gamybos tradicijomis ir aršia konkurencija bet kokiam importui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų