Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Audi“ pardavimai Lietuvoje 2016 m. augo

Dėl augančio „Audi“ Q5 populiarumo bendrieji „Audi“ automobilių pardavimai Lietuvoje išaugo 20 procentų. Iš viso per praėjusius metus parduoti 157 „Audi“  Q5 automobiliai – net 89 vienetais daugiau nei 2015 metais. Praėjusiais metais komercinė sėkmė taip pat lydėjo „Audi“ A3, A4, A6 ir didįjį SUV Q7.
„Audi Q2“
„Audi Q2“ / Vytauto Pilkausko nuotr.
Temos: 2 Audi Q2 Audi

2016 m. Lietuvoje iš viso parduoti 448 nauji „Audi“ automobiliai, tai yra 76 daugiau nei 2015 m. Praėjusių metų pardavimų rezultatai liudija stabilų ir nuoseklų šio automobilių gamintojo pozicijų stiprėjimą per visą pokrizinį laikotarpį.

Kitose Baltijos šalyse pardavimai taip pat geri. Latvijoje iš viso parduoti 384 visų modelių „Audi“ automobiliai, tai yra 26 proc. daugiau nei 2015 m. Populiariausiu Latvijoje pernai buvo vidutinis SUV Q5 ir verslo klasės A6.

2016 m. „Audi“ gamintojams buvo sėkmingi ne tik pardavimų augimu Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, o kartu – ir visame pasaulyje, bet ir pasaulinėse automobilių parodose visuomenei pristatytų modelių gausa. Pernai „Audi“ asortimentą papildė A5 ir S5 Coupe, didžiulio susidomėjimo sulaukė „Audi“ Q2 SUV debiutas.

Po keleto metų pertraukos „Audi“ atnaujino vidutinės klasės SUV Q5. Šio modelio pirkėjai galės mėgautis visų ratų pavara, aukšto energinio efektyvumo varikliais, adaptyvine pneumatine ratų pakaba, informacinių pramogų sistemomis ir išmaniais vairavimo pagalbininkais.

Remdamiesi pirmtako pardavimų rezultatais, „Audi“ gamintojai tikisi, kad ir atnaujintas modelis, jau šių metų pradžioje pasirodysiantis Lietuvoje ir kitose Europos šalyse, turės didelį pasisekimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos