Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ parodė, kaip atrodys atnaujintas Q7

„Audi“ atnaujino SUV segmento flagmaną Q7. Naujovių sąraše – taupesni ir ekologiškesni varikliai, pažangiausios elektroninės sistemos, išplėstas vairuotojo pagalbininkų sąrašas, daugiau pramoginių funkcijų. Tačiau didžiausia naujiena ir konstruktorių pasididžiavimas – funkcionaliai pakeistas išorės dizainas, vykusiai sumažinti kėbulo matmenys ir, svarbiausia – įspūdingai sumažėjęs automobilio svoris. Pritaikius naujausius lengvus lydinius ir sumontavus pažangiausios konstrukcijos mazgus, bendroji automobilio masė sumažėjo net 325 kilogramais.
Naujoji „Audi Q7“
Naujoji „Audi Q7“
Temos: 2 Audi „Audi Q7“

Su rekomenduojamu 3.0 TDI varikliu, naujasis „Audi Q7“ sveria tik 1995 kg (325 kg mažiau už pirmtaką) ir yra lengviausias aukštos klasės SUV segmento automobilis. 

„Audi“ vyr. inžinierius Ulrichas Hackenbergas paaiškina, kad šį analogų neturintį svorio sumažinimą lėmė visiškai nauja važiuoklė ir unikali kėbulo bei rėmo konstrukcija, kai kiekvienas elementas gaminamas iš tik jam parinkto, pagal inžinerinius parametrus kruopščiai suderinto lydinio. Svorio sumažėjimas yra toks, tarsi iš bagažinės iškrautume 7 maišus bulvių. Vien tik šis svorio sumažėjimas pats savaime užtikrina žymų degalų sąnaudų mažėjimą. Dar labiau mažinti sąnaudas padeda nauji pavaros mechanizmo inžineriniai sprendimai. Pasak „Audi“ vyr. inžinieriaus U. Hackenbergo, benzininio „Audi Q7“ (TFSI) degalų sąnaudas  pavyko sumažinti 28 proc., o dyzelinio (TDI) degalų sąnaudos sumenko 23 proc.

200 kW (272 AG) galios 3.0 TDI ir 245 kW (333 AG) TFSI varikliai žavi puikiu pagreičiu. Su jais šis didžiųjų SUV atstovas „Audi Q7“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja atitinkamai per 6,1 ir 6,3 sek. 

Dyzelinis V6 variklis žavi kukliu apetitu. 100 km kelio jis sunaudoja vidutiniškai 5,7 l degalų ir į aplinką išmeta tik 149 g CO2.

Naujoji „Audi Q7“
Naujoji „Audi Q7“

Šiek tiek vėliau bus pristatytas „Audi Q7 e tron quattro“. Tai bus pirmasis „Audi“ dyzelinis įkraunamas hibridas su „Quattro“ visų ratų pavara. Bendra dyzelinio ir variklių tandemo galia sieks 275 kW (373 AG) ir leis išvystyti iki 700 Nm. Pagal NEDC metodiką išmatuotos degalų sąnaudos siekia 1,7 l dyzelino 100 km kelio, važiuojant į aplinką patenka 50 g CO2/km. Važiuojant vien tik elektra, su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 56 km kelio.

Vairuoti padės daugybė išmaniųjų pagalbininkų, tarp kurių - adaptyvinis tempomatas ir neseniai „Audi“ modeliuose pradėtas montuoti važiavimo eismo spūstyje pagalbininkas. Nuobodžiauti neleis naujos kartos MMI borto kompiuteris, įgalinantis jutikliniu ekranu nesudėtingai valdyti daugelį automobilio funkcijų bei visą arsenalą informacinių ir pramoginių galimybių. Visas šias galimybes dubliuoja atitinkami „Audi virtual cokpit“ skaitmeninio rodmenų skydo veikimo režimai. Prieigą prie interneto užtikrina „Audi connect“ ryšio įranga ir užsakomos paslaugos. Populiariausių modelių išmaniųjų telefonų ir planšečių sąveiką su automobilio pramogų sistemomis užtikrina suderinamumas su neseniai įdiegtais „Google Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ standartais. 

„Audi Q7“ yra pirmasis automobilio modelis, užtikrinantis šį suderinamumą visame pasaulyje. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos