Beveik prieš metus keturių žiedų kompanija Šanchajaus automobilių parodoje demonstravo „Audi A6 Sportback“ su elektros pavara. Dabar koncepcinis „Avant“ atskleidžia dar daugiau detalių kokia bus elektrinės pavaros ir tradicinio „Audi“ dizaino sintezė.
Kaip ir 2021 metais pristatytas koncepcinis „Audi A6 e-tron“, „A6 Avant“ turės elektros pavarą, kuriai panaudota „PPE“ (Premium Platform Electric) platforma, sukurta vadovaujant „Audi“ inžinieriams. Naujas koncepcinis elektromobilis yra tokio paties dydžio kaip ir „A6 Sportback e-tron“, tad būdamas 4,96 m ilgio, 1,96 m pločio ir 1,44 m aukščio, jis yra prabangių automobilių klasės atstovas, o jo išvaizda buvo kuriama vadovaujantis šiuolaikinio „Audi“ dizaino kanonais.
Tokie išskirtiniai elementai kaip „Singleframe“ grotelės ir vientisa galinių šviesų juosta dar labiau pabrėžia jo giminystę su kitais elektriniais „Audi e-tron“ šeimos modeliais.
Kovo mėnesį pristatyto koncepcinio „Audi A6 Avant e-tron“ išorė nėra tik patobulinta „Sportback“ išvaizda. Netgi atvirkščiai – jo linijos ir elegantiškos proporcijos atskleidžia kokie bus serijiniai „Audi“ automobiliai, suteikiant užuominų kaip dinamiškai ir elegantiškai atrodys prabangūs elektra varomi keturių žiedų markės modeliai.
Koncepcinis A6 yra ryškus markės verslo klasės atstovas. Šios gamos automobiliai reprezentavo markę viename populiariausių segmentų pasaulyje nuo pat 1968 metų (iki 1994 metų žymėti kaip „Audi 100“). O nuo 1977 metų buvo siūloma ir „Avant“ versija – revoliucinė ir itin išraiškingos išvaizdos universalo interpretacija.
„Avant“ modeliuose dinamiška išvaizda dera su dideliu praktiškumu, o su modelio debiutu kompanija tiesiogine žodžio prasme sukūrė naujo tipo automobilį, kurį dažnai kopijuodavo konkurentai. Ir iki šiol iš žodžių junginio „avant garde“ gimusiu terminu „Avant“ vadinami visi dailiai atrodantys universalai.
Nauja „PPE“ platforma užtikrina, kad automobilio dizainą atitinka ir važiavimo savybės su kasdieniu praktiškumu, pritaikytu tolimoms kelionėms. Tai reiškia, kad priklausomai nuo pavaros versijos ir modelio, „Audi A6 e-tron“ galės nuvažiuoti iki 700 kilometrų (matuojant WLTP standartu), o galingiausi modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės greičiau nei per keturias sekundes.
Techninės „Audi A6 Avant“ galimybės yra itin didelės ir tą geriausiai įrodo pavaros sistema ir akumuliatorių technologijos. Su 800 voltų elektros sistema ir iki 270 kW siekiančia įkrovimo galia, greitojo įkrovimo stotelėse elektromobilis vos per 10 minučių gali būti įkrautas nuvažiuoti maždaug 300 kilometrų.
Neabejotinas „e-tron“: dizainas ir šviesų technologija
Savo dydžiu koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“ kaip ir dabartinės A6/A7 kartos automobiliai yra be jokių abejonių verslo klasės atstovas.
Dideli 22 colių ratai, trumpa priekinė ir galinė dalis, žemas kėbulas ir dinamiškai išgaubtas stogas „Avant“ sukuria sportiškas proporcijas.
Ilgoje „Audi“ istorijoje aerodinaminės prabangių modelių savybės visada buvo labai svarbios: jau 1982 metais su vos cW 0,30 siekiančiu pasipriešinimo koeficientu, „Audi 100“ (C3) buvo neprilygstamas aerodinamikos čempionas visose klasėse visame pasaulyje ir gerokai lenkė konkurentus.
O koncepcinis „Audi A6 e-tron“ verčia naują sėkmės istorijos lapą – „Sportback“ cW 0,22 koeficientas yra neprilygstamas C klasės elektromobilių segmente, „Avant“ koeficientas yra tik 0,02 didesnis. O tai reiškia mažesnes energijos sąnaudas ir didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Priekiniai „Digital Matrix LED“ žibintai pasižymi beveik kino projektoriams prilygstančia raiška. Jei koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“ įkrovimo metu pastatomas priešais sieną, vairuotojas ir keleiviai gali leisti laiką žaisdami ant sienos rodomus vaizdo žaidimus.
Taip pat kiekvienoje automobilio pusėje yra sumontuota po tris mažus, bet aukštos raiškos LED projektorius, rodančius vaizdus atidarius dureles – tai gali būti tiek trumpi, tiek ir ilgesni užrašai, o dinaminiai šviesų efektai gali sveikinti keleivius jų kalba.
„Audi“ itin svarbu ir su estetišku dizainu derančios saugumo sistemų galimybės. Štai kodėl aukštos raiškos projektoriai ant žemės rodo įspėjamuosius signalus – pavyzdžiui, perspėjant dviratininkus, kad gali būti atidarytos automobilio durelės.
Dar keturi aukštos raiškos LED projektoriai yra nepastebimai integruoti automobilio kampuose ir rodo posūkio šviesų projekcijas, o šių projekcijų išvaizda gali būti pritaikyta priklausomai nuo skirtingose šalyse ir regionuose galiojančių reikalavimų.
„PPE“ platforma – didelė prošvaisa ir mažas aukštis
„PPE“ platforma buvo specialiai sukurta elektromobiliams, todėl leidžia išnaudoti visus šios technologijos privalumus. Svarbiausias platformos elementas yra akumuliatoriaus skyrius tarp ašių, koncepciniame „A6 e-tron“ ir „Avant“ versijoje talpinantis apie 100 kWh energijos.
O naudojamas didelis plotas užtikrina, kad akumuliatoriaus aukštis nėra didelis. Tai reiškia, kad šią platformą galima naudoti tiek modeliams su didele prošvaisa, tiek ir dinamiškiems ir žemiems elektromobiliams, tokiems kaip „Audi A6 Avant“, be pakeitimų pagrindinėje konstrukcijoje.
Dviejų koncepcinio „Audi A6 Avant e-tron“ elektros variklių bendra galia siekia 350 kW ir 800 niutonmetrų sukimo momentą.