Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ patenkins pačių galingiausių automobilių siekiančių pirkėjų norus

Sukurdami naujuosius „Audi RS6“ ir RS7 modelius, Vokietijos automobilių gamintojas „Audi“ taikosi į viršplaninės galios poreikį turinčius klientus, kuriems vis negana automobilyje esančių arklio galių.
„Audi RS7 Sportback performance“
„Audi RS7 Sportback performance“ / Gamintojo nuotr.

Naujieji, dar galingesni RS6 ir RS7,bus gaminami su „performance“ ženklu, kuris reiškia, kad naująjį universalą RS6 ir penkiadurį kupė RS7 į priekį traukia 750 Nm sukimo momentą išvystantis V8 4 litrų darbo tūrio variklis.

Šis variklis leidžia automobiliams įsibėgėti iki 100 km/val. per 3,7 sekundes (tai 0,2 sekundės dalimis greičiau, nei ankstesniosios kartos RS6 ir RS7), o taip pat išvysto 605 arklio galias. Tokį benzininį motorą bendrovė iki šiol montuodavo tik į superautomobilių klasės automobilius. Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę „Audi“ inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus.

Gamintojas deklaruoja, kad RS6 su šiuo varikliu suvartos apie 9,6 litrus benzino, o aplinką užterš 223 gramais CO2, o RS7 – 9,5 litro ir 221 gramas CO2.

Variklis suporuotas su specialiai šiems modeliams modifikuota standartine „tiptronic“  8 pavarų dėže. Pavaros perjungiamos iprasta bėgių perjungimo svirtimi, arba vairuotojas gali pavaras perjungti šalia vairo esančiomis svirtelėmis.

Kaip ir galima tikėtis, automobilio ratus suka išmanioji „Quattro“ sistema. Įprastomis sąlygomis, 40 proc. variklio sukimo momento tenka priekiniams, o 60 proc. – užpakaliniams ratams. Esant kitokioms sąlygoms, sukimo momentas gali būti paskirstyti ir kitaip. Papildomai važiuoklėje gali būti sumontuotas sportinis diferencialas.

Abiejuose modeliuose yra adaptyvinė ratų pakaba su aktyviais, reguliuojamo standumo amortizatoriais. Tai reiškia, kad norėdami „pažemėti“, jūs galite tai padaryti mygtuko paspaudimu – automobilio kėbulas gali pažemėti iki 20 mm. Taip pat, priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų arba automatiškai, reguliuojasi amortizatorių standumas.

Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant performance“
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant performance“

Dar viena papildoma galimybė – adaptyvinis dinaminis vairo stiprintuvas, automatiškai parenkantis stiprinimo laipsnį, priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų. Daugybė sportinių ir komforto funkcijų „pasiskolinta“ iš „Audi R8“.

Abu automobiliai komplektuojami su 21 colio lengvo lydinio ratlankiais. RS6 „apautas“ 285/30, o RS7 275/30 padangomis. Visi iš vidaus ventiliuojami stabdžių diskai yra svorį taupančios banguotos formos. Papildomai galima užsisakyti dar lengvesnius keraminius stabdžių diskus. ECS elektroninio stabilumo pakete yra specialus sportinis režimas ir atjungimo lenktynėms funkcija.

Tokį benzininį motorą, bendrovė iki šiol montuodavo tik į superautomobilių klasės automobilius.

Naujųjų „RS performance“ modelių išorė išsiskiria pakeistos formos priekiniu buferiu, su didesnėmis oro įsiurbimo angomis, o užpakalinis buferis – masyviu difuzoriumi.

„Audi RS6 Avant performance“ Vokietijoje kainuos 117 tūkst. eurų, o „Audi RS7 Sportback performance“ kiek daugiau – 121 700 eurų. Tikimasi, kad į pardavimo salonus abu modeliai atriedės jau lapkričio pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?