„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Audi“ plečia TT variklių gamą

„Audi“ toliau plečia TT modelio variklių gamą. Nuo liepos jau bus galima įsigyti „Audi TT“ ir su 132 kW (180 AG) galios 1.8 TFSI varikliu, kuris bus montuojamas tiek į kupė, tiek į rodsterio kėbulą turinčius „Audi TT“.
„Audi TT“
„Audi TT“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.

1,798 cm3  darbinio tūrio turbininis 1.8 TFSI  1,250 - 5,000 aps/min. diapazone išvysto maksimalų 250 Nm sukimo momentą. 

Varikliui dirbant nedidelėmis apkrovomis, kartu su FSI įpurškimo sistema veikia ir papildomas įpurškimo kolektorius. Šis inžinerinis sprendimas leidžia gerokai sumažinti degalų sąnaudas.  „Audi valvelift“ vožtuvų pakėlimo sistema išmaniai reguliuoja išmetimo vožtuvų pakėlimo aukštį, padidindama variklio elastingumą.  Cilindrų bloko galvutėje sumontuotas išmetimo kolektorius ir pažangi  variklio temperatūros režimų valdymo sistema taip pat pastebimai didina variklio energinį efektyvumą.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Audi TT“
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Audi TT“

„Audi TT Coupé“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas užtrunka lygiai 7,0 sek. 

Maksimalus greitis abiem atvejais - 241 km/val.

„Audi TT Roadster“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. greitį pasiekia per 7,2 s. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas tęsiasi 7,3 sek. 

Maksimalus greitis abiem atvejais - 237 km/val.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Audi TT“
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Audi TT“

„Audi TT 1.8 TFSI Coupé“, priklausomai nuo pavarų dėžės,  100 km kelio vidutiniškai sunaudoja  7,0 arba 7,6 l benzino ir į aplinką išmeta 129 arba 138 g/km CO2

„Audi TT 1.8 TFSI Roadster“, priklausomai nuo pavarų dėžės,  100 km kelio vidutiniškai sunaudoja  7,1 arba 7,7 l benzino ir į aplinką išmeta 132 arba 142 g/km CO2.

Be šio jėgos agregato į „Audi TT“ gali būti montuojami 169 kW (230 AG) pajėgumo benzininis,  2.0 TFSI  variklis arba 135 kW (184 AG) galios  2.0 TDI „ultra“ dyzelinis variklis. Padidintos galios modifikacijoje „Audi TTS“ po variklio gaubtu dūzgia 228 kW (310 AG) pajėgumo benzininis 2.0 TTS galiūnas.


Bazinės komplektacijos „Audi TT 1.8 TFSI Coupé“ kainuos nuo 33 685 eurų, o nedengto „Audi TT 1.8 TFSI Roadster“ kaina prasidės nuo 36 272 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs