1,798 cm3 darbinio tūrio turbininis 1.8 TFSI 1,250 - 5,000 aps/min. diapazone išvysto maksimalų 250 Nm sukimo momentą.
Varikliui dirbant nedidelėmis apkrovomis, kartu su FSI įpurškimo sistema veikia ir papildomas įpurškimo kolektorius. Šis inžinerinis sprendimas leidžia gerokai sumažinti degalų sąnaudas. „Audi valvelift“ vožtuvų pakėlimo sistema išmaniai reguliuoja išmetimo vožtuvų pakėlimo aukštį, padidindama variklio elastingumą. Cilindrų bloko galvutėje sumontuotas išmetimo kolektorius ir pažangi variklio temperatūros režimų valdymo sistema taip pat pastebimai didina variklio energinį efektyvumą.
„Audi TT Coupé“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas užtrunka lygiai 7,0 sek.
Maksimalus greitis abiem atvejais - 241 km/val.
„Audi TT Roadster“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. greitį pasiekia per 7,2 s. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas tęsiasi 7,3 sek.
Maksimalus greitis abiem atvejais - 237 km/val.
„Audi TT 1.8 TFSI Coupé“, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,0 arba 7,6 l benzino ir į aplinką išmeta 129 arba 138 g/km CO2.
„Audi TT 1.8 TFSI Roadster“, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,1 arba 7,7 l benzino ir į aplinką išmeta 132 arba 142 g/km CO2.
Be šio jėgos agregato į „Audi TT“ gali būti montuojami 169 kW (230 AG) pajėgumo benzininis, 2.0 TFSI variklis arba 135 kW (184 AG) galios 2.0 TDI „ultra“ dyzelinis variklis. Padidintos galios modifikacijoje „Audi TTS“ po variklio gaubtu dūzgia 228 kW (310 AG) pajėgumo benzininis 2.0 TTS galiūnas.
Bazinės komplektacijos „Audi TT 1.8 TFSI Coupé“ kainuos nuo 33 685 eurų, o nedengto „Audi TT 1.8 TFSI Roadster“ kaina prasidės nuo 36 272 eurų.