Po naują modelį kas tris savaites, naujų segmentų automobiliai ir vairavimo technologijos, nauja įmonės valdymo struktūra – metus „Audi“ pradėjo kaip niekada produktyviai ir ambicingai. 129-ajame kasmetiniame visuotiniame akcininkų susitikime kompanijos valdyba akcininkams pristatys dabartinę verslo strategiją, naujus modelius ir technologijas, veiksmų ir pokyčių planą bei užmojus 2025 metais parduoti 800 tūkst. elektrinių ir hibridinių transporto priemonių.
Pasaulinė pirmojo visiškai elektrinio „Audi“ automobilio, visureigio „Audi e-tron“, premjera įvyks rugpjūčio 30-ąją Briuselyje, „Audi Summit“ metu. Be to, „Audi e-tron“ prototipo modelių pirkėjai pirmą kartą internetu galės užsisakyti automobilį ir visas pageidaujamas funkcijas jame.
Sparti elektromobilių ir prie elektros tinklo jungiamų hibridinių automobilių modelių plėtra atspindi kompanijos siekį užkariauti šį segmentą: ji tikisi 2025-aisiais per metus parduoti apie 800 tūkst. elektrinių transporto priemonių. Kompanija taip pat skaičiuoja, kad portale „myAudi“ teikiamos skaitmeninės paslaugos nuo 2025 m. leis pajamas kasmet papildyti 1 milijardu eurų.
Šiemet „Audi“ atnaujina ir plečia automobilių pasiūlą, rinkai pristatydama per 20 naujų modelių. Nauja „Audi“ dizaino linija ir inovatyvus, visiškai skaitmeninis valdymas bus įdiegtas į visų segmentų automobilius, pradedant nuo aukščiausios klasės modelių. Po naujojo A8 modelio pasirodymo 2017 metų pabaigoje ir A7 modelio pristatymo 2018 m. kovą, dar vienas naujas aukščiausios klasės modelis išriedės jau šių metų viduryje: tai – naujos kartos A6.
2020 m. „Audi“ planuoja 50 procentų padidinti savo pardavimus reprezentatyviausių prekės ženklų segmente. Keturiais žiedais paženklintų automobilių pasiūlą šiame prestižiniame segmente jau šių metų pabaigoje dar labiau praplės du aukščiausios klasės visureigiai – Q8 ir „Audi e-tron“.
Baigiantis 2017-iesiems „Audi“ pritarė veiksmų ir pokyčių planui, kuris kompanijai leis skirti pakankamai išteklių investicijoms, sieksiančioms milijardus eurų. Šiuo planu siekiama rasti naujų pajamų šaltinių, optimizuoti sąnaudas ir paspartinti įmonės pertvarkas, atsižvelgiant į naujus verslo modelius. Tai žymiai padidins investicijų apimtis. Iki 2025 m. maždaug 40 mlrd. eurų bus skirta strateginėms sritims, tokioms kaip e. mobilumas, autonominis vairavimas ir skaitmenizacija, įskaitant gamybos skaitmenizavimą.