Šis neseniai įvykusiame Los Andželo autosalone pirmą kartą pristatytas koncepcinis kupė – naujojo dizainerio „vizitinė kortelė” ir kelrodis būsimiems pirkėjams, rodantis, kokie dizaino elementai bei pokyčiai vyraus būsimųjų serijinių automobilių išvaizdoje.
Šiame prestižiniame dizainerių sąskrydyje „Audi“ bendrovė – ne naujokė. Įmonės dizaino dirbtuvėse sukurti eksponatai čia demonstruojami beveik kasmet. O nuo 2006 – ųjų „Audi“ tapo ir vienu pagrindinių „Design Miami“ rėmėjų.
Praėjusiuose „Design Miami“ sąskrydžiuose „Audi“ bendrovę atstovavo daugelis garsių dizainerių, architektų, dailininkų ir kitos srities kūrybos specialistų iš viso pasaulio. Tai Moritzas Waldemeyeris, Mirko Borsche, Bjarke Ingelsas, Clemensas Weisshaaras, Reedas Kramas, Timas Johnas ir Konstantinas Grcicis. Jų darbai ne visuomet ir nebūtinai buvo susiję tiesiogiai su automobiliais. „Audi“ dizaino vardu yra „kalbėję“ baldai, biuro aksesuarai, meninės instaliacijos, kitoms parodoms skirtų paviljonų brėžiniai, maketai, scenografija ir pan.
„Design Miami” – puiki proga pristatyti naują dizaino kalbą platesnei, nei automobilių mėgėjai, auditorijai. Naujasis „Audi“ dizaino šūkis „The force within” kaip niekad gerai perteikia tą žinią, kurią mes norime skleisti pasauliui savo naujomis automobilių dizaino kryptimis” – sako „Audi AG“ automobilių eksterjero dizaino vadovas Andreasas Mindtas.
„Naujasis M. Lichtės kūrinys puikiai dera su kitais „Design Miami” eksponuojamais objektais – architektūros sprendimais, naujoviškais interjerais ir pan. Visa tai leidžia daryti drąsias prielaidas, jog naujoviško dizaino „Audi“ automobiliai puikiai atrodys ir nuolat besikeičiančioje urbanizuotoje miesto aplinkoje bei deramai reprezentuos pagrindines „Audi“ dizainu perteikiamas firmos vertybes – nuolatiniu ilgamečiu darbu sukurtą nepakartojamą naujumo ir atpažįstamumo derinį” – sako „Audi AG“ marketingo komunikacijos vadovas Giovannis Perosino.