Automobilius klientams planuojama patiekti 2016 m. vasarą. Šis didžiosios klasės SUV su įkraunamu hibridiniu varikliu veikdamas vien tik elektra gali nuvažiuoti iki 56 km atstumą (vertinant pagal NEDC metodiką).
17,3 kWh talpos ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti ne tik specializuotose įkrovimo stotelėse, bet ir iš įprasto buitinio elektros tinklo.
Numatoma automobilio kaina Vokietijoje - nuo 80 500 eurų.
Bazinės komplektacijos automobilyje jo savininkas ras 7 000 eurų vertės įrangos, kurią kituose modeliuose tektų įsigyti už papildomą kainą. Tai ir LED žibintai, ir naujausios kartos borto kompiuteris su MMI informacijos ir pramogų valdymo sistema bei įprastą rodmenų skydą pakeičiantis Audi virtual cockpit skydelis. Jame šalia įprastiems automobiliams būdingų rodmenų teikiama išsami informacija ir apie įkraunamo hibrido eigos elektros sistemos būklę – akumuliatoriaus įkrovą ir prognozuojamą ridą su ja.
Vokietijai tiekiami modeliai turės ir su šalyje labiausiai paplitusio standarto įkrovimo stotelėmis suderintą įkrovimo kabelį, kuriame be stotelės įkrovimo gnybtų ir buitinio elektros kištuko yra ir informacinis ekranėlis. Įkrovimas iš 7,2 kW galios elektros lizdo užtruks tik 2,5 val. Tai puikus rodiklis šioje klasėje.
Q7 e-tron quattro jungtį prie interneto ir specializuotų eismo infrastruktūros tinklų užtikrina sparčioji LTE mobiliojo ryšio prieiga, tarp kitų interneto privalumų suteikianti galimybę naudotis specializuotomis „Audi connect safety& service“ paslaugomis.
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro:
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 1,8 – 1,9**;
Vidutinės el. energijos sąnaudos, kWh/100 km: 18,1 - 19**;
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 48-50**.
**degalų sąnaudos, CO2 tarša ir automobilio energinio efektyvumo klasė priklauso nuo matavimo metu naudotų ratlankių ir padangų.