Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi Q7“ – penkios „Euro NCAP“ žvaigždutės

Automobilių saugumo bandymus atliekanti ir vertinanti juos „Euro NCAP“ organizacija „Audi Q7“ pripažino vienu saugiausių tarp didžiųjų SUV klasės atstovų. Šis modelis saugumo testuose pelnė penkias žvaigždutes – aukščiausią saugumo įvertinimą.
Naujoji „Audi Q7“
Naujoji „Audi Q7“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Naujasis „Audi Q7“ pelnė aukščiausius balus už vairuotojo ir keleivių apsaugą priekinių bei šoninių susidūrimų atvejais, taip pat už pėsčiųjų ir ypač vaikų saugumą. „Audi Q7“ salone yra „Isofix“ fiksatoriai net šešioms vaikiškoms kėdutėms pritvirtinti. Puiki sauga užtikrinama ne tik priekyje  ir gale sėdintiems keleiviams, bet ir papildomoje, trečiojoje eilėje įsitaisiusiems suaugusiems ir vaikams. 

Minėtoje papildomoje eilėje yra galimybė tvirtinti „ECE Group III“ tipo vaikiškas kėdutes, skirtas iki 36 kg svorio mažiesiems keleiviams.

„Euro NCAP“ ekspertai „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimu įvertino Q7 bazinėje komplektacijoje esančius „Audi pre sense basic“ saugos sistemą ir pakartotinio susidūrimo išvengimo vairavimo pagalbininką. Neišvengiamo susidūrimo atveju minėta sistema prieš smūgį operatyviai uždaro  langus ir stoglangį bei įtempia saugos diržus. Įvykus susidūrimui, minėtas pagalbininkas automatiškai aktyvuoja stabdžius, neleisdamas automobiliui tapti nevaldomu ir deda pastangas išvengti pakartotinių smūgių.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Audi Q7“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Audi Q7“

„Audi“ bendrovė savo gaminamiems automobiliams taiko griežtesnius, nei įstatymų reikalaujamus saugos standartus. Esmine elektronine „Audi Q7“ saugos sistema yra bazinėje komplektacijoje esanti „pre sense city“, operatyviai sekanti priešais važiuojantį automobilį esančią erdvę  ir įspėjanti apie potencialiai pavojingas situacijas ir, reikalui esant, automatiškai pristabdanti arba net visiškai sustabdanti automobilį. Važiuojant iki 40 km/val. greičiu, daugelio pavojingų situacijų išvengiama automatiškai, sistemai atliekant vairuotojo įspėjimą, arba automobilio pristabdymą/sustabdymą. Važiuojant virš 85 km/val. greičiu apie galimus pavojus sistema vairuotoją tik įspėja.

Taip pat verta paminėti kliūties apvažiavimo, posūkio ir išlipimo įspėjimo pagalbininkus. Kliūties apvažiavimo pagalbininkas padeda saugiai apvažiuoti kelyje netikėtai atsiradusią kliūtį. Posūkio pagalbininkas stebi priešais sukančio automobilio vykstantį eismą, padėdamas išvengti šoninio susidūrimo. Išlipimo įspėjimo pagalbininkas automobiliui sustojus įjungia papildomus sustojimo šviesų LED žibintus įspėdamas dviratininkus ir pėsčiuosius, kad netrukus atsidarys automobilio durelės ir išlips keleiviai. 

„Euro NCAP“ ekspertai taip pat atkreipė dėmesį į „Audi Q7“ masyvumą ir automobilio gabaritų bei erdvaus salono įtaką saugumui, tačiau pabrėžė, kad šiuo atveju gerus saugos rezultatus lėmė ne vien automobilio dydis, bet ir puikus aktyvios bei pasyvios saugos priemonių rinkinys bei ištobulinti inžineriniai saugos sprendimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai