Vokietijos parodoje pristatytas atnaujintas „Quattro“ prototipas ir „Audi“ stendo staigmena, dyzelinis superautomobilis „Nanuk“ – du potencialūs modeliai, su kuriais vokiečiai gali pakelti savo įvaizdį.
„Audi UK“ vadovas Andre Konsbruckas „Autocar“ portalui atskleidė, kad šie automobiliai gamintojui padeda surinkti žmonių atsiliepimus į tokius projektus. „Kiekvienas koncepcinis automobilis turi potencialo pamatyti serijinės gamybos konvejerį“, – teigė jis.
„Tikiu, kad ateityje šie modeliai galėtų užimti šiltas pozicijas nišiniuose segmentuose – atsirastų daugybė žmonių, kurie šių mašinų norėtų. Nors ir jie būtų labai brangūs ir, ne paslaptis, padidintų vidutinę „Audi“ automobilių kainą, kompanijai toks prestižo kėlimas būtų priimtinas.“
„Kad ir kokie populiarūs būtų „Audi A3“, negalime gaminti vien tik šių automobilių – tai žino visi“, – pridūrė Andre Konsbruckas.
Net ir sulaukę reikiamo skaičiaus pozityvių atsiliepimų apie „Quattro“ ir koncepcinį „Nanuk“, vokiečiai turėtų sukurti sėkmingą jų biznio modelį.