Vos tik pristatytas 2007-ųjų rudenį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje, šis vokiškas galiūnas sudomino viso pasaulio žiniasklaidą. Žurnalistai netruko pakrikštyti šį „Audi“ modelį „superautomobiliu“. Kiekviena „RS6“ modelio karta gaminama pakankamai trumpai. Šis buvo surenkama vos dvejus metus – nuo 2008 iki 2010 metų. Per šį laiką nuo konvejerio nuriedėjo 8000 vienetų šių automobilių, iš kurių net 6500 turėjo universalo kėbulą.
Palyginus santūri Lietuvoje parduodamo „Audi RS6“ išvaizda viduje slepia tikrą žvėrį. Automobilyje sumontuotas 5.0 litrų darbinio tūrio, 10 cilindrų benzininis variklis, „pasiskolintas“ iš „Lamborghini Gallardo“, papildomai turintis 2 turbokompresorius. Jo pajėgumas siekia net 576 arklio galias ir 650 Nm. Vienu galingiausių universalų istorijoje tituluojamas „Audi RS6“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per per 4,6 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. – per 14,9 sekundės. Jo stabilumą kelyje didina keturių varomų ratų sistema.
Maksimalus leidžiamas greitis elektroniškai ribojamas ties 250 km/val. padalos žyme, tačiau jokia paslaptis, kad pašalinus ribotuvą egzistuoja galimybė padidinti jį iki 274 km/val. Reklaminiai šūkiai skelbė, kad tai – idealus automobilis Vokietijos greitkeliams, kur atstumai dideli, o greitis neribojamas, tačiau su juo puikiai jausitės raižydami lietuviško didmiesčio gatves ar užmiesčio kelius. Tik svarbu neprarasti sveiko proto, nes kelio ruožų, kuriuose leidžiamas 250 km/val. greitis, Lietuvoje tiesiog nėra.
Daugiau „Audi RS6“ modelių rasite portale Autoplius.lt, paspaudę šią nuorodą.
Išvardinti visus šio galingo keturiais žiedais puošto universalo privalumus užtrunka, tačiau pabandome. Vien anglies-keramikos stabdžių sistema, perkant šį automobilį naują, kainavo apie 10 tūkst. eurų. Anglies-keramikos stabdžiai yra atsparesni karščiui. Net ir stabdant labai greitai važiuojantį automobilį, tokių stabdžių perkaitimo tikimybė beveik neįmanoma, todėl su „Audi RS6“ galima nusivežti šeimą ir į sodą, ir į Niurburgringo lenktynių trasą, kur nebus problemų išgąsdinti kitus superautomobilių vairuotojus.
Sėdus prie šio automobilio vairo maloniai nuteikia ir elektroninių vairavimo pagalbininkų gausa: adaptyvi pastovaus važiavimo greičio palaikymo sistema (ACC), automobilio statymo sistema su galinio vaizdo kamera. Automobilio sistemos valdomos firmine „Audi“ MMI (Multi Media Interface) sistema. Navigacinė sistema turi didelės raiškos monitorių. Vienu MMI sistemos rankenėlės pasukimu galima keisti pakabos charakteristikas ir reguliuoti važiuoklės kietumą: gamintojai suteikė galimybę rinktis komforto, dinaminį ar sportinį režimus.
Tai ne tik greitas, bet ir labai talpus automobilis – bagažinės talpa siekia 1660 litrų. Galios ir svorio santykis šiame automobilyje irgi neprastas – kiekvienai arklio galiai atitenka vos pusketvirto kilogramo. Pasirodžius šiam „RS6“ modeliui buvo kalbama, kad komforto čia daugiau nei lėktuvo salone – erdvės pakanka ir vairuotojui, ir kitiems ekipažo nariams. Ilgų kelionių metų keleiviams nuobodžiauti neleidžia sumontuota DVD sistema, kokybišku garsu leidžia mėgautis „Bose“ garso aparatūra.
Spauskite čia ir sužinokite, kiek kainuoja naujas toks šeimyninis super-universalas.