Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ spurtas metų pradžioje – 11,7 proc. išaugę pardavimai

„Audi“ bendrovės marketingo skyrius turi nemenką pagrindą džiaugtis: sausio mėnesį visame pasaulyje parduota net 124850 keturių žiedų emblema pažymėtų automobilių. Komentuodamas praėjusio mėnesio rezultatus bendrovės marketingo skyriaus vadovas Luca de Meo pasidžiaugė augančia aukštesnės klasės modelių – A6, A7, A8 ir Q7 paklausa ir neslėpė ambicingų prognozių, kad šiemet „Audi“ pardavimai bus aukštesni už automobilių pramonės vidurkį.
Audi A8 4.0 TFSI
Audi A8 4.0 TFSI / „Audi” nuotr.

Pardavimai augo ir Lietuvoje

Lyginant su praėjusių metų sausio mėnesiu, 2014-ųjų sausį „Audi“ pardavimai Lietuvoje pastebimai ūgtelėjo. Didžiausio populiarumo čia sulaukė A6, Q6 ir Q3 modeliai.

„Ypač svarbu gerai pradėti metus ir pajusti tvirtą pagrindą. Manau, kad tokie projektai kaip „Quattro“ reklaminė kampanija ir pats Q7 labai sustiprins mūsų padėtį šioje rinkoje ir padės šiemet išlaikyti „Premium“ segmento lyderio pozicijas“, – sakė „Audi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Anda Budlevska.

„Audi“ nuotr./Naujieji „Audi“ modeliai su „ultra“ ženkleliu
„Audi“ nuotr./Naujieji „Audi“ modeliai su „ultra“ ženkleliu

Pardavimus lėmė ir oro sąlygos

JAV pardavimų rezultatas kiek kuklesnis – 10101 automobilis (+0,4 proc.). Didelę ir permainingą įtaką pardavimams JAV turėjo atšiaurūs sausio mėnesio orai, kai daugelį valstijų kaustė dideli šalčiai, siautė audros ir pūgos, lydimos masinių plikledžių.

Nepalankios oro sąlygos šiek tiek mažino pardavimus, skatindamos atidėti automobilio pirkimą iki atšilimo, o iš kitos pusės skatindamos rinktis SUV arba automobilius su visais varomais ratais.

Gamintoją maloniai nustebino visa Šiaurės Amerikos rinka, kurioje šio sausio pardavimai buvo net 11,3 proc. didesni už pernykščius ir Brazilijos pardavimų šuolis – čia sausio mėnesį parduota dvigubai daugiau naujų „Audi“ automobilių nei pernai tuo pačiu metu.

(„Audi“ nuotr.)/„Audi RS Q3“
(„Audi“ nuotr.)/„Audi RS Q3“

„Audi“ marketingo skyriaus specialistus taip pat džiugino pagaliau iš sąstingio atsigaunantys Europos pardavimai – iš viso čia parduota 53750 automobilių (+7,8 proc.). Tame tarpe Vokietijoje (+19,3 proc.), Didžiojoje Britanijoje (+9,2 proc.), Prancūzijoje (+0,9 proc.), Italijoje (+1,4 proc.), Ispanijoje (net +19,2 proc.), o rytuose, konkrečiai Kinijoje, „Audi“ pardavė 44526 automobilių (+18,2 proc.).

Netikėtai derlinga sausį buvo Turkijos rinka, kur parduotas 851 naujas „Audi“ automobilis. Tai net 41,4 procento daugiau, nei pirmąjį 2012 metų mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų