„Audi“ vadovas atskleidė, kiek progreso metų skiria „Audi“ ir „Tesla“

„Audi“ vadovas pripažino, kad kompanija nėra taip toli pažengusi elektromobilių technologijose, kaip svarbiausi konkurentai. Markusas Duesmannas „Audi“ vadovu tapo balandį. Taigi, jis pateko tiesiai į COVID-19 velniavą, kuri sukėlė didžiulį nerimą dėl ateities. Kaip atrodys pasaulis, kai pandemija pasibaigs? Kokių automobilių reikės žmonėms? O gal ekonominė krizė visus privers taupyti ir pakankamai brangūs „Audi“ automobiliai tiesiog nebus paklausūs?
Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron”
Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron” / Gamintojo nuotr.

Be to, „Audi“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, turi ruoštis ateičiai be vidaus degimo variklių. Ir „Audi“ iš tikrųjų tai daro labai gerai – „e-tron“ automobilių linija yra plečiama ir gali pasigirti neblogais pardavimais. Tačiau M.Duesmannas atvirai pripažįsta, kad šioje srityje „Audi“ stipriai atsilieka nuo „Tesla“.

Interviu „Reuters“ M.Duesmannas atskleidė, kad „Audi“ nuo „Tesla“ atsilieka maždaug dviem metais. Ir atsilieka visur – ir elektromobilių architektūroje, ir autonominėse technologijose, ir baterijose, ir programinėje įrangoje.

Na, beveik visur – nors M.Duesmannas apie tai nekalbėjo, o „Tesla“ fanatikai to nemėgsta girdėti, „Audi“ automobilių surinkimo kokybė yra nepalyginama su „Tesla“. Kita vertus, surinkimo kokybę įmanoma pagerinti pakankamai greitai, o štai technologinis atsilikimas niekur nedings.

M.Duesmanno žodžiai skamba kiek keistai. Įprastai kompanijų vadovai neskuba girti konkurentų, nes į tai neigiamai reaguoja akcijų savininkai. Tačiau tai nėra pirmas pesimistinis M.Duesmanno pareiškimas.

Neseniai jis pareiškė, kad automobilių pardavimai į priešpandemines vėžes grįš tik 2023-aisiais arba dar vėliau. Vienos iš pelningiausių „Volkswagen“ grupės markės vadovas nebijo piešti pesimistinio ateities paveikslo, nes tai jam turėtų padėti pasiruošti.

Kita vertus, gali būti, kad 2023-iuosius M.Duesmannas paminėjo neatsitiktinai. „Audi“ gegužę paskelbė naują projektą „Artemis“. Jo metu iki 2024-ųjų turi būti sukurtas itin efektyvus ir pelningas elektromobilis. Negana to, „Artemis“ turi padėti sukurti ir visai naują programinę ekosistemą aplink naują elektromobilį ir naują verslo modelį, kuris „Audi“ ves pirmyn elektromobilių amžiuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis