Be to, „Audi“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, turi ruoštis ateičiai be vidaus degimo variklių. Ir „Audi“ iš tikrųjų tai daro labai gerai – „e-tron“ automobilių linija yra plečiama ir gali pasigirti neblogais pardavimais. Tačiau M.Duesmannas atvirai pripažįsta, kad šioje srityje „Audi“ stipriai atsilieka nuo „Tesla“.
Interviu „Reuters“ M.Duesmannas atskleidė, kad „Audi“ nuo „Tesla“ atsilieka maždaug dviem metais. Ir atsilieka visur – ir elektromobilių architektūroje, ir autonominėse technologijose, ir baterijose, ir programinėje įrangoje.
Na, beveik visur – nors M.Duesmannas apie tai nekalbėjo, o „Tesla“ fanatikai to nemėgsta girdėti, „Audi“ automobilių surinkimo kokybė yra nepalyginama su „Tesla“. Kita vertus, surinkimo kokybę įmanoma pagerinti pakankamai greitai, o štai technologinis atsilikimas niekur nedings.
M.Duesmanno žodžiai skamba kiek keistai. Įprastai kompanijų vadovai neskuba girti konkurentų, nes į tai neigiamai reaguoja akcijų savininkai. Tačiau tai nėra pirmas pesimistinis M.Duesmanno pareiškimas.
Neseniai jis pareiškė, kad automobilių pardavimai į priešpandemines vėžes grįš tik 2023-aisiais arba dar vėliau. Vienos iš pelningiausių „Volkswagen“ grupės markės vadovas nebijo piešti pesimistinio ateities paveikslo, nes tai jam turėtų padėti pasiruošti.
Kita vertus, gali būti, kad 2023-iuosius M.Duesmannas paminėjo neatsitiktinai. „Audi“ gegužę paskelbė naują projektą „Artemis“. Jo metu iki 2024-ųjų turi būti sukurtas itin efektyvus ir pelningas elektromobilis. Negana to, „Artemis“ turi padėti sukurti ir visai naują programinę ekosistemą aplink naują elektromobilį ir naują verslo modelį, kuris „Audi“ ves pirmyn elektromobilių amžiuje.