Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ vadovas paskelbė: benzino amžius baigėsi

„Audi“ vadovas Markusas Duesmannas interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ papasakojo, kaip keičiasi automobilių gamintojo strategija. Naujienos nestebina, bet vis tiek žymi eros pabaigą.
Audi e-tron GT
Audi e-tron GT / Audi nuotr.
Temos: 2 Audi Elektromobilis

„Audi“ jau sukūrė paskutinius savo vidaus degimo variklius. Viskas – daugiau naujų variklių nebebus. „Audi“ ir toliau gamins senus variklius, tačiau į naujų kūrimą investuojama nebus. Ir nors tai yra suprantamas žingsnis, jis vis tiek kelia nemažai iššūkių.

Europos Sąjunga kelia labai aukštus reikalavimus – atitikti Euro7 standartą nebus lengva. Tiesą sakant, M.Duesmannas mano, kad keliami reikalavimai yra per daug aukšti – juos įgyvendinti bus sunku, o jų privalumai aplinkai yra visai nedideli. Taigi reikės labai daug pastangų, kad dabartiniai „Audi“ varikliai atitiktų naujus emisijų standartus.

Be to, benzininiai ir dyzeliniai „Audi“ tebėra svarbus pajamų šaltinis ir tokiu išliks dar ilgai. M.Duesmannas pabrėžia, kad automobilių gamintojai negali iš karto atsisakyti iškastinio kuro. Yra daug regionų, kur elektromobilių infrastruktūra tiesiog nėra pakankamai išvystyta. Šiuo metu visi negalime važinėti tik elektromobiliais – toks tikslas dar bent kelerius ateinančius metus (ar porą dešimtmečių) nėra pasiekiamas.

Galiausiai, „Audi“ turi pasirūpinti ir hibridiniais automobiliais, kuriems vidaus degimo varikliai taip pat yra labai svarbūs. Tačiau į naujų variklių kūrimą „Audi“ tiesiog neinvestuos, nes jų ateitis ir taip yra aiški. Bus modifikuojami ir tobulinami tik esami varikliai, jų gamybos apimtys bus mažinamos. O tada „Audi“ taps tik elektromobilių gamintoju.

M.Duesmannas dar nežino, kada tai įvyks, bet aišku, kad būtent taip atrodo „Audi“ ateitis. Jei kas nors „Volkswagen“ grupėje ir išsaugos benzininį modelį, tai greičiausiai bus „Porsche“ (ir gal „Lamborghini“), bet ir tai tik su sąlyga, kad sintetiniai degalai bus praktiški ir prieinami.

„Audi“ sprendimas nestebina ir dėl to, kad apie panašią strategiją vos prieš kelias dienas paskelbė ir „Mercedes-Benz“. Ne tokie turtingi automobilių gamintojai vidaus degimo variklių programas sustabdė dar anksčiau. Tiesiog baigiasi benzino amžius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai