Debiutuoja ir daugiau „sportininkų“: „Audi RS3 Sportback“, „Audi“ SQ5 TFSI. O kartu su „A5 Sportback G-tron“ „Audi“ taip pat pristato tvaraus judėjimo koncepciją. Natūraliomis suskystintomis dujomis varomas automobilis apjungia ekologiją bei galią.
„Audi Q8 Sport Concept“
Gamintojas didžiuojasi modelio širdimi – 3,0 TFSI šešių cilindrų variklis su hibridine sistema ir elektriniu kompresoriumi. Tai šis tas naujo variklių pasaulyje, o įspūdingi rodikliai tai tik patvirtina: „Q8 Sport Concept“ – 350 kW (476 AG) ir 700 Nm sukimo momentas leidžia automobiliui spriegti iki 100 km/val. per vos 4,7 sekundes ir pasiekti maksimalų 275 km/val. greitį. Važiuojant lengvu ritmu automobilis vienu bako užpildymu gali įveikti net 1200 kilometrų ir taip pelyti ilgų kelionių mėgėjų simpatijas
„Q8 Sport Concept“ skiriasi ir nuo anksčiau Detroite pristatyto Q8: 12 milimetrų platesnės ratų arkos, stogo krašto aptakas, aukščiausios kokybės medžiagos interjere ir nauja valdymo sistema liečiamajame ekrane.
Nauja RS dizaino kalba ir įspūdinga galia: „Audi RS 5 Coupé“
Naujasis „Audi RS 5 Coupé“ – tai Gran Turismo serija RS modelių gamoje, apjungianti estetiką ir plačias galimybes kasdieniam naudojimui. Visiškai naujai perdarytas 2,9 TFSI V6 biturbo variklis dabar generuoja 331kW (450AG) galią ir patiekia 600 Nm sukimo momentą – 170Nm didesnį nei pirmtako. Aukščiausio lygio A5 versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundes, o su papildomos įrangos „RS dynamic package” greitis sieks 280 kilometrų per valandą. V6 variklis galią perduos per aštuonių laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėžę į visų varančiųjų ratų legendinę sistemą „Quattro“. Tiesa, galia tarp ratų paskirstyta asimetriškai – 40:60.
„RS 5 Coupé“ dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš lenktynių legendos „Audi“ 90 quattro IMSA GTO. Priekis žemas, platus, su didelėmis oro paėmimo angomis. Išsipūtusios ratų arkos, paplatintos 15 milimetrų, o viduje kiekvienas sportinis elementas bus paženklintas RS logotipu.
Daugiau nei 500 AG ir ištobulinta aerodinamika: „Audi“ RS 5 DTM
Kartu su žemiškuoju „RS 5 Coupé“ modeliu, „„Audi“ Sport“ padalinys pristato ir DTM lenktynėms pritaikytą „Audi RS5 Coupé“ versiją. Čia vadovaujantis lenktynių nuostatais ir reikalavimais atlikta daug pakeitimų, pritaikyta daugiau akcentų iš naujosios RS dizainos linijos ir gautas rezultatas – trečiosios kartos „Audi“ A5 DTM, visiškai pranokęs pirmtakus.
Keturių litrų V8 variklis dabar turi daugiau nei 500 arklio galių, o 2017-tųjų sezoną važiuos su „Hankook“ minkštesnėmis padangomis, leidžiančioms pasiekti geresnių rezultatų. Automobilis sezoną pradės gegužės 5-7 dienomis lenktynėse Hokenhaime.
Naujasis penkių cilindrų variklis: „Audi RS 3 Sportback“
„Audi“ pristato dar vieną RS karūnos brangakmenį Ženevoje – „RS 3 Sportback“. Naujas 2,5 TFSI penkių cilindrų variklis su 294kW (400 AG) galios užtaisu, pasiekiantis 480 Nm sukimo momentą.
Sportiškasis kompaktinis modelis užtruks tik 4,1 sekundes pasiekti 100 km/val.
V6 galia ir dinamika: „Audi“ SQ5 TFSI
Vos tik pristatytas Detroito automobilių parodoje „Audi“ SQ5 modelis jau pasiruošęs savo premjerai Ženevoje. Aukščiausio lygio Q5 modelis jėgų semsis iš trijų litrų V6 variklio su 260 kW (354AG) galios.
100 km/val. greitis bus pasiektas per 5,4 sekundes, o aštuonių pavarų „Tiptronic“ paskirstys galią į visus keturis varančiuosius ratus.
„Audi“ SQ5 modelis nuo standartinių modelių išsiskiria išskirtiniais S modelių linijos akcentais: sportinės sėdynės, LED priekiniai žibintai, 20 colių dydžio dvigubų penkių stipinų žvaigždės formos lengvo lydinio ratlankiais.
Galimybė naudoti dujas: „Audi A5 Sportback g-tron“
Remiantis „A3 Sportback g-tron“ ir „A4 Avant g-tron“ sėkme, „Audi A5 Sportback g-tron“ yra trečiasis modelis, galintis važiuoti naudodamas natūralias suslėgtas dujas. 2,0 darbinio tūrio TFSI variklis siūlo 125kw (170 AG) galią. Dujų talpykla išsiskiria savo labai mažu svoriu (19 kilogramų) ir įspūdinga ištverme. Vienu užpildymu galėsite nuvažiuoti iki 500 kilometrų važiuojant tik suslėgtomis dujomis, o į pagalbą pasitelkus 25 litrų benzino baką, kaipmat įveiksite ir 950 kilometrų. „G-tron“ gamos modeliai yra ne tik pigesnių degalų alternatyvos, bet ir švarūs modeliai. „New European Driving Cycle“ (NEDC) testavimų metu nustatyta, kad „A5 Sportback g-tron“ su „S tronic“ transmisija vartoja tik 3,8 kilogramų suslėgtų dujų šimtui kilometrų. CO2 emisijos atitikmuo būtų 100 gramų kilometrui.