Dalis jų bus atleista dėl paprastėjančios gamybos. Pavyzdžiui, elektromobiliai turi gerokai mažiau detalių nei dyzeliniai automobiliai. „Volkswagen“ gamyklose dabar su detalių gamyba dirba apie 29 tūkst. žmonių, iš jų atleista gali būti 11 tūkst.
Koncernas dar prieš kelis metus pasirašė „Ateities paktą“, numatantį darbuotojų atleidimą ir platesnį elektrinių technologijų naudojimą, rašoma trucker.lt. Jeigu paktas bus realizuotas, iki 2020-ųjų pabaigos Vokietijoje 23 tūkst. žmonių neteks darbo. Tiesa, planuojama priimti 9 tūkst. naujų darbuotojų, bet 14 tūkst. vis tiek „liks už borto“.
Pirmiausia tai pajus įmonės gamyklos Zalcgiteryje, kurioje bus gaminami elektromobilių akumuliatoriai, personalas. Kurį laiką gamykla dirbs bandomuoju režimu. Vėliau, jeigu viskas bus gerai, veiks pilnu pajėgumu. Įmonės pertvarkymui planuojama išleisti 1 mln. eurų.
Labai tikėtina, kad panašiai elgsis ir kiti Europos automobilių gamintojai. „Bosch“ gamyklose su dyzelinėmis technologijomis dirba apie 50 000 darbuotojų. Dalis jų tikrai bus atleisti.