Kuo pranašesnis už ankstesnį „Civic“
Kalbant apie ankstesnės kartos „Civic“, valdymas per daug sudėtingas, važiuoklė kietoka, be to, dėl CVT pavarų dėžės kaltės variklis nervingai kaukia važiuojant greitkeliu. Beje, per pastarąjį ilgalaikį testą „Honda Civic“ nesulaukė daug pagyrų.
2022 m. pristatytas vienuoliktos kartos „Honda Civic“, kuris turėtų viską iš esmės pakeisti. Nuo 1972 metų rinkoje esantis klasikinis kompaktinis automobilis išaugo iki įspūdingo 4,55 metro ilgio, taigi dabar jis beveik atitinka vidutinės klasės automobilių standartą. Teigiamas dalykas, kad padidinus „Civic“ ilgį gale, 3,5 cm padaugėjo erdvės keleivių kojoms.
Tiesa, tik geriausios „Advance“ komplektacijos versijoje siūlomas stoglangis šiek tiek sumažina erdvę virš keleivių galvų.
Bagažinės talpa siekia 410 litrų („Advance“ – 404 litrus). Tačiau ypač dosni erdvės pasiūla yra naujosios „Honda“ priekyje. Nors automobilis vargu ar labai jau platesnis – jo plotis siekia 1802 milimetrus, be to, vienuoliktos kartos „Civic“ atrodo kaip aukštesnės klasės ir didesnės vertės automobilis.