„Volvo“ ir IKEA: kas juos sieja?
Maždaug kas penkias sekundes kas nors kur nors pasaulyje perka „Billy“ knygų lentyną – taip teigiama „Ikea“ pardavimų ataskaitose. Ką tai turi bendro su „Volvo XC60“ SUV klasės automobiliu?
Pirmiausia, abu vienija tvarus dizainas, o tai yra priežastis pirkti, nepaisant gana konservatyvios spalvų paletės. Tiek lentyna mėlynai geltonų baldų parduotuvėje, tiek ir vidutinės klasės visureigis švedams yra bestseleriai. Žinoma, skirtumų, lyginant jų funkcionalumą, visada buvo. Viena vertus, lentynos konstrukcija labai paprasta ir ją lengva surinkti, kita vertus, Volvo jutiklinių paviršių funkcionalumas gerokai nervina. Tačiau dabar tai turėtų pagerėti.
Žinoma, po ketverių su puse metų buvimo rinkoje švedai nepraleido progos atlikti keleto optinių atnaujinimų – buvo pakeisti buferiai, ratlankiai ir sėdynių apmušalai. Tai, kad įvairūs pagalbininkai dabar geriau randa bendrą kalbą vienas su kitu, o bagažinės dangčio atidarymo kojos judesiu jutiklis yra jautresnis, tikrai gera dovana pirkėjams.
O kaip varikliai? Viskas liko kaip buvę. Tačiau pastaraisiais metais „Volvo“ jau visiškai perėjo prie švelniai hibridinių versijų.
Išties svarbi naujovė salone esančiuose dviejuose dideliuose ekranuose, o tiksliau, jų viduje: atnaujintame „Volvo“ SUV modelyje pristatoma „Android Automotive“ – nepainiokite su „Android Auto“ – programa.
Beje, pastaroji gali užtikrinti sąsają tik „Android“ išmaniaisiais telefonais, o štai „Automotive“ versija yra visavertė operacinė sistema. Taigi navigacijos sistema su integruotais „Google“ žemėlapiais dabar gali suteikti informaciją realiu laiku ir automatiškai atnaujinti maršrutą, o „Volvo On Call“ programėle ir „Google Assistant“ valdymo balsu funkcija padės lengviau valdyti savo keliones. Ar visa tai geriau funkcionuos nei iki šiol ir patobulins „XC60“ junglumą?