2024 12 07

„Auto Bild“ testas: kuo stebina „CUPRA Born“?

CUPRA Born yra pirmasis „Seat“ dukterinės įmonės elektromobilis. Barselonoje įsikūrusi „Cupra“ įmonė iki šiol daugiausia gamino sportiškus „Seat“ variantus, o vėliau „iškepė“ „Formentor“ modelį su nuostabiu varikliu. Tačiau dabar katalonai nusitaikė į elektromobilius.
Nuožulnesnis priekis, trikampiai priekiniai žibintai, vario spalvos apdailos detalės: savo dizainu Cupra Born gerokai lenkia ID.3
Nuožulnesnis priekis, trikampiai priekiniai žibintai, vario spalvos apdailos detalės: savo dizainu Cupra Born gerokai lenkia ID.3 / Auto Bild iliustr.

„Born“ yra pirmasis visiškai elektrinis šios markės automobilis. Šio elektromobilio technologijos pasiskolintos iš VW modelių, o artimiausias giminaitis yra ID.3. Kaip ir VW elektromobilis, „Born“ taip pat gaminamas Cvikau mieste Vokietijoje.

„Cupra Born“ dizainas panašus į ID.3, tačiau CUPRA dizaineriai jį sumaniai patobulino. Plokščias priekis, patraukliai atrodantys slenksčiai, dantyta galinė elektromobilio dalis su difuzoriumi – jokių abejonių, „Born“ išties atrodo geriau nei ID.3.

CUPRA dizaineriai daug dėmesio skyrė interjero gražinimui. Vizualiai viskas atrodo labai stilingai: storas odinis vairas, didelis jutiklinis ekranas ir apdairiai ir apgalvotai parinktos apdailos medžiagos – sėdynių užvalkalai pagaminti iš vandenynuose surinkto ir perdirbto plastiko siūlų, o durelių plokštėms ir porankiams panaudotas perdirbtas mikropluoštas.

Sėdynių išdėstymas taip gerai apgalvotas. Priekyje maloniai erdvu, sportinės sėdynės patogiai paminkštintos ir tinkamos formos, turi integruotas galvos atramas. Ant galinių sėdynių taip pat erdvu, tik dėl žemėjančio stogo vietos ties galva yra mažiau, tad aukštesniems keleiviams teks sėdėti įtraukus galvas į pečius, o ir sėdimosios sėdynių dalys palyginti trumpos.

Mažiau maloni tema yra valdymo sistema. Beje, tai ne tik „Cupra“ problema, ši bėda pastaruoju metu aktuali visiems „Volkswagen“ grupės automobiliams.

Jutiklinis 12 colių ekranas į prilietimus reaguoja uždelstai, meniu painus, liečiamieji garso ir temperatūros valdikliai pernelyg nervingi. O tie „Volkswagen“ darbuotojai, kuriems atėjo į galvą idėja keturiems elektra valdomiems langams sukurti dviejų klavišų kombinaciją plius vieną didesnį mygtuką, skirtą valdymui perjungti iš priekio į galą, turėtų padirbėti kiemsargiais, kad iš padebesių nusileistų ant žemės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai