Šalia pastačius kokį GLC, pastarasis atrodo kaip gremėzdiškas monstras. Vis dėlto testo pabaigoje rezultatas nebuvo labai tobulas (žr. modelio silpnųjų vietų sąrašą teksto antroje dalyje). Tačiau ilgoms kelionėms vargu ar galima rasti geriau pritaikytą automobilį.
Pneumatinė „Airmatic“ pakaba veikia sklandžiau nei W212 tipo pirmtakų. Dvigubi stiklai ir klasikinis devynių laipsnių „automatas“ su gerai parinktais perdavimo skaičiais (200 km/val. greitis, kai variklio sūkiai vos 2200 aps./min.) saloną paverčia nuo aplinkos triukšmų gerai izoliuota kapsule. Išmanios valdymo sistemos, funkcijų ir reguliavimo galimybių gausa nė kiek neapkrauna vairuotojo. Po ilgalaikio E klasės universalo testo galima drąsiai kelti klausimą, ar „BMW iDrive“ sistema tikrai sumanesnė.
Užliūliuoti prisiminimų patraukiame į nedideliame Vokietijos miestelyje Bokelyje esančią naudotų automobilių pardavimo aikštelę. Joje stovi laikinaisiais numeriais pasipuošęs naudotas universalas – kaip tik tai, ko mums reikia!