Vidutinės klasės SUV kategorijos automobilis, mus pasiekęs iš kompanijai priklausančios gamyklos JAV, dažniausiai turi keturių cilindrų variklį.
Nepaisant to, antros kartos X3 (tipas F25) yra tikras BMW. Palyginti su pirmtaku E83, įpėdinio pakaba dirba sklandžiau, vairo mechanizmas yra informatyvesnis, o mechaninė pavarų dėžė, kuri šiame modelyje pasitaiko gana retai, veikia tiksliau.
Verta paminėti ir bazinę 18d sDrive versiją, vienintelę su galiniais varančiaisiais ratais, kuriai xDrive alternatyva nebuvo numatyta. Beje, kaip tik tokį variantą pasiskolinome šiam trumpam testui. Tačiau populiariausia vis dėlto yra 20d versija su automatine ZF aštuonių pakopų dėže ir visų varančiųjų ratų transmisija.
Toks geros būklės automobilis pirkėją randa nesunkiai.