Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autobrava“ keičia originalių dalių kainodarą

Įgaliotoji „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ atstovė Baltijos šalyse „Autobrava“ sieks užtikrinti Lietuvoje važinėjančių itališkų automobilių ilgaamžiškumą. Anot įmonės detalių pardavimo skyriaus vadovo Aleksejaus Traškino, nuo šio rudens pasiūlydama naują dalių kainodarą „Autobrava“ skatins vairuotojus rinktis tik originalias kokybiškas dalis.
Trečios kartos „Fiat Panda“
Trečios kartos „Fiat Panda“ / Gamintojo nuotr.

„Tikimės, jog itališkų ne naujų „Fiat“, „Alfa Romeo“, „Lancia“ automobilių vairuotojai pasinaudos puikia proga išlaikyti savo automobilio vertę, užtikrinti ilgesnį jo tarnavimo laiką ir, esant reikalui, rinksis tik originalias dalis, kurias nuo šiol pas mus galima įsigyti už ypač konkurencingą kainą“, – sako A.Traškinas.

Be to, anot „Autobrava“ detalių pardavimo skyriaus vadovo, pasikeitė ne tik originalių itališkų automobilių dalių kainodara – dvigubai, iki 24 mėnesių, pratęstas ir dalių, pakeistų autorizuotame techninio aptarnavimo servise, garantijos laikas.

Po ilgų derybų su koncernu „Fiat Group Automobiles“, „Autobrava“ savo klientams nuo šio rudens gali pasiūlyti iki trečdalio mažesnes šių populiariausių originalių dalių kainas: stabdžių sistemos elementų – kaladėlių, diskų ir pan., filtrų, žvakių, amortizatorių, pagrindinių variklio diržų ir grandinių, lengvųjų automobilių sankabos komplektų, duslintuvų, dalies kėbulinių detalių ir lempų.

Siekdama savo klientams suteikti dar daugiau patogumo, įmonė taip pat užtikrins ir operatyvesnį detalių pristatymą nei iki šiol. A.Traškino teigimu, įgyvendinus naują logistikos tiekimo grandinę, detalių pristatymo laikas sutrumpintas perpus – iki 7 dienų, kurį iki metų pabaigos planuojama sutrumpinti ir iki 1-2 dienų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?