„Autobrava Motors“ atidaro dar du komercinių automobilių aptarnavimo centrus Lietuvoje

Oficiali „Fiat Professional“, „Fiat“, „Alfa Romeo“ bei „JEEP“ automobilių atstovybė Lietuvoje baigė kurti pirmąjį, specializuotą lengvųjų komercinių automobilių aptarnavimo centrų tinklą. Anot bendrovės vadovo Ginto Bliuvo, rugpjūtį pirmasis centras pradėjo veikti Vilniuje, o šią savaitę atidaryti dar du nauji – Kaune ir Klaipėdoje, rašoma pranešime.
„Fiat Ducato“
„Fiat Ducato“ / Gamintojo nuotr.

„Tai pirmasis toks tinklas Lietuvoje, kuriame yra aptarnaujami išskirtinai tik lengvieji komerciniai automobiliai, aukščiausios kvalifikacijos meistrų“, – sako jis.

Anot G.Bliuvo, „Autobrava Motors“ sukurtas lengvųjų komercinių automobilių aptarnavimo tinklo centruose Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje teiks paslaugas ne tik Italijos gamintojo automobiliams, bet ir kitų markių savininkams.

„Turime sukaupę daugiau nei dvidešimties metų patirtį komercinių automobilių parko aptarnavime, kuria nuo šiol galės naudotis visi Lietuvos lengvųjų komercinių automobilių vairuotojai“, – sako „Autobrava Commercial“ tinklo vadovas Jonas Račkauskas.

„Autobrava Commercial“ centrai veikia oficialiose įmonės atstovybėse, tinkle dirba 40 automobilių aptarnavimo profesionalų. Į tinklo kūrimą bendrovė per trejus metus investuos dar 1,2 mln. eurų.

J. Račkausko teigimu, didžioji dalis lėšų bus skirta meistrų kvalifikacijos tobulinimui ir mokymams, dar reikšminga dalis bus investuota į naujausius įrengimus.

Komercinių automobilių centruose yra sumontuotos pažangiausios automobilių aptarnavimo, kėlimo ir diagnostikos įrangos „Ravaglioli“, „John Bean“ ir kitos sistemos. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje veikiantys centrai ateityje gali pradėti veikti ir 24 valandas per parą.

„Šiuo metu svarstome galimybę didinti paslaugų prieinamumą“, – sako jis.

Bendrovės aptarnavimo centruose taip pat bus aptarnaujami ir elektra varomi komerciniai automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis