Automobiliai genda ir per karantiną: kaip veikia servisas „Be lietimo“

Nors COVID-19 pandemija daugelį žmonių užrakino namuose, kai kuriems tenka ir toliau važinėti į darbą. Ir turime būti dėkingi tiems žmonėms – medikams, vairuotojams, parduotuvių darbuotojams, maisto gamintojams, kurjeriams ir visiems kitiems čia nepaminėtiems. Tačiau automobiliai genda ir dabar, todėl „Ford“ pristato įdomią automobilių aptarnavimo programą „Be lietimo“.
„Ford“ mechanikai vaizdo įrašuose klientams rodys automobilių trūkumus
„Ford“ mechanikai vaizdo įrašuose klientams rodys automobilių trūkumus / Ford iliustr.

Dar visai neseniai žmonės buvo raginami dažniau naudotis viešuoju transportu. Dabar dažniau išgirsime raginimus į darbą vykti nuosavu automobiliu, nes viešasis transportas verčia žmones būti labai arti vienas kito. Tačiau automobiliai genda, jiems reikia priežiūros ir tuomet žmogiškas kontaktas yra neįmanomas. Būtent dėl to „Ford“ ir pristatė paslaugą „Be lietimo“, kuri greitai paplito praktiškai po visas Europos šalis.

Žinoma, neįmanoma automobilio apžiūrėti jo neliečiant, o ką jau kalbėti apie remontą ar priežiūrą. Paslaugos „Be lietimo“ pavadinimas nereiškia, kad mechanikai tik per atstumą pažiūrės į automobilį. Tai – tik vaizdingas naujos automobilių servisų darbo tvarkos pavadinimas.

Tai – tik vaizdingas naujos automobilių servisų darbo tvarkos pavadinimas.

Visų pirma, priimdami automobilį iš kliento „Ford“ mechanikai uždengs jo sėdynę, vairą ir kitus liečiamus paviršius. Jie būtinai dėvės pirštines. Tuomet automobilis bus apžiūrimas, atliekami kliento užsakyti darbai. Galiausiai, visas automobilis bus dezinfekuojamas – taip automobilis bus apdorotas tiek iš vidaus, tiek iš lauko. Žinoma, mechanikai paims ir savo uždangalus. Taip klientas atgaus automobilį žinodamas, kad nei vienas paviršius, kurį jis liečia, nebuvo paliestas „Ford“ darbuotojo rankų.

Nei vienas paviršius, kurį jis liečia, nebuvo paliestas „Ford“ darbuotojo rankų.

Ši paslauga įkvėpė „Ford“ ir dar vienai idėjai. Mechanikai dabar filmuos pagrindinius automobilio trūkumus, apie kuriuos klientas gali nežinoti. Šis vaizdas bus perduodamas tiesiai klientui, kuris galės įvertinti defektus ir išklausyti mechaniko rekomendacijų. Vėlgi, taip vengiama artimo autoserviso darbuotojų ir automobilių savininkų kontakto.

„Ford“ tikisi, kad tai padės žmonėms, kurie šiuo metu vis tiek turi važiuoti į darbą. Tai nepakenks kitoms paslaugoms, o žmonėms suteiks šiek tiek ramybės, nes jie galės būti tikri, kad savo ką tik suremontuotame automobilyje neužsikrės tą bauginančia liga. „Ford“ ir kitaip padeda kovoti su pandemija – gamykla Mičigane pagamins dešimtis tūkstančių medicininių ventiliatorių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis