Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilinės alyvos ekspertas iš Italijos Diego Vacaro: Ar jūsų variklio tepalas nėra jau kartą naudotas?

„Rinkdamasis tepalą savo automobilio varikliui niekada negali būti tikras, kad jis nėra pagamintas iš jau kartą naudotos bazinės alyvos“, – tikina nesenai Lietuvoje viešėjęs Diego Vacaro, italų tepalų gamintojo „Pakelo“ tarptautinių pardavimų vadovas. Mat, skirtingai nei renkantis restauruotas padangas, ant tepalų pakuočių neprivalo būti nurodyta: ar jis pagamintas iš šviežios žaliavos, ar jau perdirbto bazinio tepalo.
Į automobilio variklį pilami tepalai
Į automobilio variklį pilami tepalai / Tepalų gamintojų nuotr.
Temos: 2 Ekspertas Tepalas

Daugelis vairuotojų apie tai niekada apie tai net nesusimąsto – rinkdamiesi tepalą jie labiausiai kreipia dėmesį, kad jis atitiktų automobilio gamintojo originalius reikalavimus ir klampumo lygį.

Anot D. Vacaro, apie tai, kad tepalas pagamintas tik iš šviežios, o ne perdirbtos žaliavos, ant pakuotės deklaruoja tik jų kompanija ir „Mobil 1“ gamintojai. Kiti, kadangi tai nėra privaloma, to ir nedaro.

Dauguma gamintojų to pernelyg neafišuoja. Tačiau, pavyzdžiui, „Valvoline“ net išleido specialią „NextGen“ tepalų seriją, kur ant pakuotės nurodoma, kad ji pagaminta iš jau kartą perdirbto tepalo.

Svečias iš Italijos tikina, kad ne visi žino ir tai, jog reklamos ant lenktyninių automobilių, kuriuos matome net „Formulės-1“, DTM  ar kitose varžybose taip pat nebūtinai reiškia, kad jų varikliuose būtent tas  reklamuojamas tepalas. 

„Tai marketingas – mes nuo 1999 metų dalyvaujame „Formulės-1“ varžybose, kuriame įvairius (variklių, pavarų dėžių, hidraulinius) tepalus, bet, skirtingai nei didžiosios tepalų kompanijos, už tai gauname pinigus, o ne leidžiame juos reklamai“, – sako D. Vacaro.

Asmeninio archyvo nuotr./Diego Vacaro
Asmeninio archyvo nuotr./Diego Vacaro

Tiktai visoms „Ferrari AF Corse“ komandoms „Pakelo“ tepalus tiekia oficialiai ir turi išskirtinį leidimą naudoti „Ferrari“ ženklą savo marketingui.

Ši nedidelė kompanija turi vieną didžiausių ir moderniausių laboratorijų Europoje. 

„Mūsų stiprybė – ne kiekis, bet kokybė ir lankstumas. Mes galime pagaminti apie 1500 skirtingų produktų, kai didžiosios kompanijos – maždaug 400“, – kalba pašnekovas.

Paklaustas, iš kur gali būti tiek tepalų produktų, italas ima vardinti: daugybė įprastų variklio tepalų rūšių, pavarų dėžių, hidrauliniai, sunkiosios ir net maisto pramonės tepalai. 

Jis didžiuojasi tuo, kad kompanija yra patentavusi „Formulės-1“ pavarų dėžės tepalą, kuris atlaiko iki 20 tūkstančių sūkių. O juk jo į bolidą telpa vos 900 gramų.
 
1930 metais netoli Veronos įkurta ir iki šiol trims broliams priklausanti kompanija yra visiškai nepriklausoma ir gali nevaržomai pirkti pačias geriausias bazines alyvas iš bet kurio jų tiekėjo.

„Mes esame patys tikriausi tepalų daktarai, nes būdami maži ir lankstūs galime išspręsti visas problemas. Jeigu kam reikia, mes galime specialiai pagaminti ir 1 litrą tepalų“, – šypsosi svečias iš Italijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug